کد خبر: ۸۸۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 04 August 2020

نمایندگان از توضیحات وزیر راه قانع شدند

تابناک/سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از قانع شدن نمایندگان سوال کننده از وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: توضیحات وزیر درباره توسعه راه‌های شهری و روستایی و احداث بزرگراه ها کافی بود.

سید البرز حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره جلسه کمیسیون عمران با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی گفت: در این جلسه احمد مرادی نماینده بندرعباس، علی علیزاده نماینده مراغه،  شهریار حیدری نماینده قصرشیرین، محمدحسن آصفری نماینده اراک، عباس گودرزی نماینده بروجرد و سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا از وزیر راه و شهرسازی سوال داشتند که از جواب وزیر قانع شدند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس درباره  محورهای سوالات نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی، گفت: توسعه راه‌های شهری و روستایی، توسعه راه‌های ریلی، ‌احداث بزرگراه‌ها و بازآفرینی شهری، از جمله دغدغه‌های نمایندگان بود و پس از توضیحات وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان سوال کننده قانع شدند.

حسینی با بیان اینکه امیدوار است با توجه به حوزه وسیعی که  وزارت راه و شهرسازی در اختیار دارد برای آبادانی کشور در این حوزه اقدام‌های موثری انجام شود، تاکید کرد:  وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی اقدام‌های انجام شده در این حوزه را  به نمایندگان توضیح دادند.

وی ادامه داد: موضوع مسکن، قیر و کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها،  حمل و نقل، ‌عمران شهری و روستایی در این نشست بحث و تبادل نظر شد و برای کمیته‌های مختلف و فعالیت‌هایی که باید انجام دهند، ‌تقسیم وظایف انجام گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره بازنگری طرح دوفوریتی جهش تولید مسکن، گفت: این طرح احتمالا فردا یا یکشنبه هفته بعد در صحن علنی اعلام وصول و پس از بازگشت به کمیسیون، بازنگری پایانی انجام می‌شود و همه مواد آن در صحن به شور گذاشته خواهد شد.

وی، درباره افزایش قیمت مصالح ساختمانی، خاطرنشان کرد: این موضوع خیلی به وزارت راه و شهرسازی ارتباط ندارد زیرا این وزراتخانه بیشتر مشتری و مصرف کننده مصالح ساختمانی است و از جمله نهادهای پرسشگر درباره علل و چرایی افزایش قیمت مصالح ساختمانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار