کد خبر: ۸۸۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 04 August 2020
 
تابناک/تیم فوتبال آوالان کامیاران در دیدار امروز برابر شهرداری آستارا حضور نخواهد یافت.
 
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ قرار بود دو تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا و  آوالان کامیاران در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی برابر هم صف آرایی کنند. اما مشکلات شدید مالی تنها نماینده استان کردستان در این رقابت ها سبب شد تا این تیم نتواند به بندرانزلی اعزام شود و بدین ترتیب دیدار دو تیم شهرداری آستارا و آوالان کامیاران برگزار نشده و نماینده آستارا به آسانی صاحب سه امتیاز خواهد شد.
 
البته طبق آئین نامه مسابقات در این مواقع که تیم حریف حاضر نمی شود بایستی تیم مقابل، عوامل برگزاری مسابقه و تیم داوری در زمین مسابقه حضور یافته و تشریفات اولیه انجام مسابقه را اجرا و پس از آن اتفاقات قبل بازی به صورت مکتوب توسط نماینده سازمان لیگ صورتجلسه شده و گزارش آن به سازمان لیگ و نهایتا توسط این سازمان به کمیته انضباطی ارجاع داده شود.
 
به هر حال عدم حضور آوالان کامیاران در این بازی مهم قطعی شده و این تیم برابر شهرداری‌چی های آستارا حضور نخواهد یافت.
 
حمید امامی سرمربی آوالان کامیاران در خصوص عدم حضور تیمش در این بازی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : بعد از بازی فولادنوین که قبل از شروع تعطیلات کرونایی بود تا الان یک جلسه هم تمرین برگزار نکردیم چرا که مشکلات بیشتر از آن چیزی است که مردم تصور می کنند. تیم ما خصوصی است با اینکه استانداری و فرمانداری قول کمک و مساعدت دادند اما تا الان به قولی که داده اند کامل عمل نکرده اند و کمک ها به صورت جزئی بوده است.
 
امامی افزود : عدم پرداخت قرارداد بازیکنان سبب شد تا بازیکنانم میل به حضور در شهر کامیاران و تمرینات را نداشته باشند. با این حال ۲ روز قبل از بازی با اترک بجنورد به خاطر اینکه از جدول مسابقات حذف نشویم بازیکنان را جمع کرده و بدون حتی برگزاری یک جلسه تمرینی در این بازی شرکت کردیم.
 
سرمربی آوالان کامیاران ادامه داد : برای حضور در بندرانزلی و شهرداری آستارا آماده بودیم اما هیچ کس حاضر نشد پول  رفت و برگشت و اسکان تیم ما را پرداخت کند. حتی برای بازی با اترک بجنورد که در سنندج برگزار شد با اتومبیل شخصی اعزام و از جیب شخصی خودم هزینه آب معدنی و میوه برای اعضای تیم تهیه کردیم.
 
وی اضافه کرد : مسئولان استانی و شهری ما خیلی بی مسئولیت هستند و هیچ کمکی به تنها تیم استان نمی کنند طوری شده است که دیگر از همه جا قطع امید کرده ایم من کل قرارداد خودم را هم بخشیده ام.
 
امامی بیان داشت : از فدراسیون با ما تماس گرفتند که باید در این بازی حاضر شویم و اگر حاضر نشوید به منزله تبانی است. آنهایی که از خود استان نیز با تماس می گیرند که اعزام شویم هیچ کدام به فکر تیم نیستند و فقط به خاطر اینکه از فدراسیون با آنها تماس گرفته شده است مجبور شده اند با ما تماس بگیرند.
 
سرمربی آوالان تصریح کرد : بازیکنان تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان حاضر نیستند به بندرانزلی اعزام شوند و از طرفی می گویند با این شرایط بی پولی اگر مصدوم شویم چه کسی پاسخگوی ما خواهد بود.
 
وی اظهار داشت : شاید خیلی از افراد فکر کنند ما تبانی کردیم اما من اگر اهل تبانی بودم یک سری از تیم ها در طول مسابقات به ما پیشنهاد پول دادند پیشنهاد آنها را قبول می کردم اما با این اوصاف برابر همین تیم ها هم برنده شده یا به تساوی دست یافتیم.
 
او ادامه داد : می توانم ثابت کنم که نه من و نه هیچ یک از بازیکنانم اهل تبانی نیستم و کسانی که چنین ادعاهایی دارند صرفا قصد به حاشیه کشاندن مسابقات و زیر سوال بردن لیگ را دارند. دلم برای بازیکنانم که بدون دریافتی برای شهر ما با جان و دل بازی می کنند می سوزد که به آنها اتهام زده می شود.
 
امامی بیان کرد : دلایل اصلی عدم حضور ما مشکلات مالی و ناآمادگی بازیکنان است هیچ وقت شخصیت خودم را زیر سوال نمی برم که با عدم آمادگی راهی آستارا شده و حدود ۵ الی ۶ گل دریافت کنیم. قهرمانی هیج تیمی برای ما ربطی ندارد و دلایل عدم حضور ما درون باشگاهی است و به هیچ کسی ربطی ندارد.
 
سرمربی آوالان گفت : استان ما بی صاحب بوده و مسئول مشخصی ندارد با ما تماس می گیرند در مسابقات حاضر شوید اما دریغ از یک ریال کمک چطور با بدون پول مسافت طولانی را طی کنیم؟
 
وی اضافه کرد : از برج ۷ ده درصد دریافتی داشتیم با این حال می گویند بازیکنان شارژ مالی شده اند ۱۰% حدود دو میلیون می شود با ۲ میلیون یک بازیکن متاهل چطور امورات زندگی خود را بگذارند جالب است حمید امامی هم پول گرفته در حالیکه من کل قراردادم را بخشیده ام با این حال برای ما حاشیه درست می کنند که آنها پول‌شان را گرفته اند و به همین خاطر برابر تیمی حاضر نمی شوند.
 
امامی گفت : استاندار جلسه گذاشت و در جلسه مصوب شد ۵۰۰ میلیون از سوی استانداری کمک می شود اما به ناگهان این مبلغ به ۳۰۰ میلیون کاهش یافت و تا الان نیز این مبلغ به حساب باشگاه واریز نشده است و مردم فکر می کنند مدیرعامل این پول را گرفته و خرج کرده است اما این مسئله را نمی دانند که مدیرعامل تا الان از جیب شخصی خود خارج کرده است و هیچ کمکی از سوی مدیران استان به این باشگاه یا به وی نشده است.
 
سرمربی آوالان در پایان گفت : ما ۲ بازی هفته پایانی که برابر شهرداری فومن و شهرداری همدان است حاضر خواهیم شد در بازی فومن میزبان هستیم و در بازی با شهرداری همدان مسافت کامیاران تا همدان کمتر است بنابراین در این دو بازی حضور خواهیم یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار