کد خبر: ۸۸۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 04 August 2020
 

تابناک/سرپرست معاونت بیمه‌ای تامین اجتماعی گیلان از امکان نام نویسی غیرحضوری بیمه شدگان از سوی کارفرمایان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود سبحانی، سرپرست معاونت بیمه‌ای تامین اجتماعی گیلان گفت: از این پس کارفرمایان می‌توانند بدون حضور در شعبه و کارگزاری‌ها اقدام به نامنویسی کارگران خود کنند.

او افزود: در راستای تعمیم و توسعه ارائه خدمات غیرحضوری و با هدف افزایش رضایتمندی مخاطبان، امکان نام نویسی متمرکز مخاطبان شامل نامنویسی برای اولین بار و بروزرسانی ارتباط بیمه‌ای  از سوی کارفرمایان فراهم شده است.

سرپرست معاونت بیمه‌ای تامین اجتماعی گیلان گفت: کارفرمایان کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی که دارای توافق نامه تنظیم و ارسال لیست اینترنتی با سازمان هستند می توانند بدون مراجعه به شعب و کارگزاری‌های سازمان از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices. tamin.ir نسبت به درخواست نام نویسی غیرحضوری نیرو‌های کاری شاغل در کارگاه تحت پوشش اقدام کنند.

سبحانی تصریح کرد: این اقدام علاوه بر گام برداشتن در مسیر توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات غیرضروری، در ایجاد رضایتمندی جامعه هدف ، کمک به مبارزه با شیوع ویروس کرونا و کاهش تجمعات مردمی بایت پیگیری امور کاری بسیار موثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار