کد خبر: ۸۸۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 04 August 2020
 

تابناک/آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۷۱ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۸ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

کاهش ۰.۸ درصدی تردد در محور‌های برون شهری به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۷۱ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۸ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته

ردیف نام محور استان تعداد وسيله نقليه
1 آزادراه کرج - تهران البرز 133808
2 آزادراه کرج - قزوين البرز 126144
3 آزادراه تهران - کرج البرز 124083
4 آزادراه قزوين - کرج البرز 121481
5 پاکدشت - تهران تهران 77512
6 تهران - شهريار تهران 75752
7 آزادراه تهران - ساوه تهران 75631
8 آزادراه ساوه - تهران تهران 72489
9 شهريار-کرج تهران 70545
10 تهران - پاکدشت تهران 66406


محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۱۵ مردادماه الی یکشنبه ۱۹ مردادماه 

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۵ الی ساعت ۶ روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۹ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
۲. سواری:
 
۲.۱- محور کندوان:
 
الف - تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۵/۱۵ و ۹۹/۰۵/۱۶ الی ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۵/۱۵ و ۹۹/۰۵/۱۶ الی ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
ب - تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۹۹/۰۵/۱۷ و ۹۹/۰۵/۱۸ الی ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۹۹/۰۵/۱۷ و ۹۹/۰۵/۱۸ الی ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
۲.۲- محور هراز:
 
- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۹۹/۰۵/۱۷ و ۹۹/۰۵/۱۸ الی ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۹۹/۰۵/۱۷ و ۹۹/۰۵/۱۸ الی ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی)
 
۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع  است.
 
۳.۲- محور هراز:
الف- تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع  است.
 
ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۵ از محور هراز ممنوع است.
 
ج- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۶ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۹۹/۰۵/۱۶، ۹۹/۰۵/۱۷ و ۹۹/۰۵/۱۸ الی ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از محور هراز ممنوع  است.
 
۳.۳- محور تهران – فیروزکوه - قائمشهر - سمنان و بالعکس:
 
- تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۵ از مسیر جنوب به شمال محور فوق ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۸ تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر - فیروزکوه - تهران ممنوع است.
 
۳.۴- محور آستارا - اردبیل و بالعکس:
 
- تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز‌های چهارشنبه و شنبه مورخ‌های ۹۹/۰۵/۱۵ و ۹۹/۰۵/۱۸ در محور فوق ممنوع است.
 
۳.۵- محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس:
 
- تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های چهارشنبه و شنبه مورخ‌های ۹۹/۰۵/۱۵ و ۹۹/۰۵/۱۸ در محور فوق ممنوع است.
 
کاهش ۰.۸ درصدی تردد در محور‌های برون شهری

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
 
۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶ – محور اسپکه – فنوج، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، از مورخ ۱۳ مرداد ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار