کد خبر: ۸۸۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 03 August 2020

 

تابناک/تیم های فوتبال سپیدرود رشت و خوشه طلایی ساوه یکشنبه شب در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم خوشه طلایی ساوه با نتیجه چهار بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

این مسابقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی همانند سایر مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

این دیدار با حملات و میدان داری سپیدرود آغاز شد اما تیم خوشه طلایی ساوه در ادامه، بازی را به تعادل کشاند و حتی به گل برتری نیز دست یافت و محمد قنبری بازیکن این تیم که به دلیل آسیب دیدگی یکی از بازیکنان خوشه طلایی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده بود، در دقیقه  ۱۵ موفق شد اولین گل تیمش را به ثمر برساند تا نیمه اول با برتری تیم میهمان خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم سپیدرود برای جبران گل خورده حملات زیادی را روی دروازه تیم خوشه طلایی انجام داد اما در دقیقه ۵۱ محمد قنبری برای دومین بار دروازه تیم سپیدرود را باز کرد تا این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود خوشه طلایی دنبال شود.

اما این پایان ماجرا نبود و پس از این گل، تیم سپیدرود سراپا حمله شد اما در نقطه مقابل تیم خوشه طلایی ساوه روی ضدحملات موفق عمل کرد و به دو گل دیگر نیز دست یافت تا در نهایت با نتیجه چهار بر صفر در این بازی به برتری رسید و شکست سنگینی را به سپیدرود تحمیل کرد.

قضاوت این دیدار را سیدمهدی سیدعلی با کمک های رحیم حاجیلو و جعفر رهبرفام برعهده داشتند که در جریان این دیدار محمود خمیسی از تیم سپیدرود و امیرمحمد عبادزاده از تیم خوشه طلایی ساوه کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی با ترکیب میکائیل ایمن تراج، صادق صادقی، هومن ربیع زاده، محمود خمیسی، بابک عبدالله زاده (محمد دادرسی)، سیدمحمد اسلامی ( محمد شادکام)، نوید حیدری، امیرحسین سروری، امیرحسین اسکندری (حسین احمدلو)، میلاد احمدی ( آرمان مردانی)، جواد آقایی پور(احمدرضا دهداری) و با سرمربیگری سهیل حق شناس به مصاف خوشه طلایی رفت.

همچنین تیم خوشه طلایی ساوه با ترکیب محمدرضا خزایی فرد، علی مغنمیان، عباس عامری، نادر هوشیار، امیرمحمد عبادزاده (کامبیز دهقانی)، رسول ناصربخت(برهان عابد)، محمد چهارمحالی، سجاد اژدر (رضا معقولی)، مصطفی نوروزی (محمد قنبری)، حسین فاضلی، محمد سرفراز(علی مصطفی خانزادی) و با سرمربیگری محسن عاشوری به مصاف سپیدرود رشت رفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، خوشه طلایی ساوه با کسب ۵۳ امتیاز در مکان چهارم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار