کد خبر: ۸۸۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 01 August 2020

 

تابناک/به گزارش رشت۲۰، و به نقل از غیرمنتظره، پس  از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان گیلان و انتخاب بابک بردبار به‌عنوان رئیس هیئت بوکس استان گیلان، وی در نامه‌ای به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های گیلان از ابطال احکام صادره قبلی برای روسای هیئت‌های بوکس شهرستان‌های استان گیلان خبر داد!

در این نامه که به تاریخ ۱۴ تیرماه ابلاغ‌شده است آمده است: احتراماً با عنایت به برگزاری مجمع انتخابات هیئت بوکس استان گیلان در تاریخ سیزدهم خردادماه سال جاری و شروع به کار تشکل جدید این هیئت، بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند:

کلیه احکام ریاست و سرپرستی هیئت بوکس آن شهرستان که قبلاً صادر گردیده بود از تاریخ این نامه کان لم یکن تلقی می‌شود.

لذا خواهشمند است دستور فرمایند تا ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین قبلی نسبت به معرفی گزینه مورد تائید آن مقام محترم، جهت سرپرستی یا ریاست هیئت بوکس شهرستان متبوعه خود، حتی‌المقدور ظرف مدت دو هفته آینده اقدامات لازم معمول گردد.

بر همین اساس شنیده شده است که این نامه به ادارات تمامی شهرستان‌های استان ارسال شده و حکم تمامی روسا و سرپرستان لغو گردیده است!

تصویر بخشی از نطق بابک بردبار در روز انتخابات مجمع هیئت بوکس استان گیلان

این اقدام عجیب رئیس هیئت بوکس استان گیلان در شرایطی است که طبق آیین‌نامه رفتاری این‌چنین وجود ندارد که ریاست جدید یک هیئت ورزشی بخواهد تمامی احکام روسا و سرپرستان هیئت‌های شهرستان‌ها را لغو نماید. آن‌هم توسط فردی چون بابک بردبار که در روز مجمع انتخاباتی می‌گفت: «در تشکیلات بوکس گیلان واژه «من» معنا نداشته و خرد جمعی حاکم خواهد بود.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار