کد خبر: ۸۸۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 01 August 2020

 

تابناک/به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دستور کار نشست‌ کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه،  دوشنبه و سه شنبه این هفته اعلام شد که بر این اساس در روز یکشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی سرخس- دوغارون و مازندران بررسی می‌شود، همچنین بررسی لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

 همچنین در این روز با حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران آخرین وضعیت فعالیت‌های اقتصادی کشور با محوریت مصوبات و برنامه‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بررسی می‌شود.

 گفتنی است در نشست روز دوشنبه(13 مرداد) نیز کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور رئیس و مدیران اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و اولویت‌های اقتصادی کشور بررسی می‌شود و در ادامه این نشست با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و معاونین وی آخرین وضعیت اقتصاد گردشگری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 این گزارش می‌افزاید: در روز سه‌شنبه(14مرداد) هم کمیسیون اقتصادی مجلس نشستی را با حضور مدیران عامل بانک‌های دولتی جهت ارائه گزارش عملکرد و بررسی اولویت‌های نظام بانکی کشور برگزار می‌کند، همچنین در ادامه این نشست طرح ساماندهی سهام عدالت نیز بررسی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار