کد خبر: ۸۸۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 01 August 2020
 
  تابناک / دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت روز دوشنبه ۶ مرداد ماه با همسر شهید غلامرضا اکبری آتش نشان وفادار شهر باران دیدار کرد.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت،  در این برنامه شهردار رشت همراه با فاطمه شیرزاد رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر رشت، محمد حسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت، نعمت پور مدیر حراست شهرداری رشت، علیرضا حسنی سرپرست مدیریت حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر، نرجس شیخ شعبانی مشاور شهردار در امور بانوان و امیر ترومیده رییس امور ایثارگران شهرداری رشت با حضور در منزل شهید غلامرضا اکبری با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند.

 دکتر ناصر حاج محمدی ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش های بی شائبه همسر این شهید بزرگوار در جبهه مقاومت و ایستادگی و در برابر مشکلات و رنج از دست دادن عزیزی از خانواده،  صبر و شکیبایی و تلاش همسران و مادران شهدا را الگوی زن ایرانی دانست.

شهردار رشت با بیان اینکه شهید بزرگوار اکبری صف   شکن خط مبارزه و شهادت در شهرداری بوده و اولین شهید شهرداری رشت محسوب می شوند، افزود:   ایشان از این نظر حقی بزرگ بر گردن همه ما دارند از این رو حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی وظیفه همه ماست.

گفتنی است در این برنامه با اهدا لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود از این همسر شهید تجلیل بعمل آمد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار