کد خبر: ۸۸۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 01 August 2020
 
تابناک/خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی آخرین مراحل فنی خود برای راهیابی به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را طی می‌کند، جشنواره‌ای که به گفته مدیران سینمایی قطعا برگزار خواهد شد اما باید دید در شرایط فعلی کرونا این تصمیم تا چه حد عملی خواهد بود. 
 

خبرگزاری میزان - سینمای ایران در طول ماه‌های گذشته و با توجه به شیوع بیماری کرونا فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است، تعطیلی پنج ماهه سینما ضرر عمده‌ای را به بخش تولید و پخش هنر هفتم وارد کرد، از ابتدای تیر ماه سینماها بازگشایی شدند اما همچنان چرخ اکران به سختی به حرکت خود ادامه می دهد. 

اما در این بین بخش تولید فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده و کارگردانان به امید برگزاری جشنواره فیلم فجر در دوره سی و نهم مشغول به فعالیت هستند.

«شیرجه بزرگ» به سمت سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی آخرین مراحل فنی خود برای راهیابی به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را طی می‌کند، جشنواره‌ای که به گفته مدیران سینمایی قطعا برگزار خواهد شد اما باید دید در شرایط فعلی کرونا این تصمیم تا چه حد عملی خواهد بود. 

کریم لک زاده که نویسندگی سریال پر مخاطب «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی را بر عهده داشته است؛ پیش ازاین تجربه موفقی در ساخت فیلم‌های کوتاهی، چون «قمارباز» و «دختری در میان اتاق» داشته که منجربه دریافت جوایز مختلفی از جشنواره‌های گوناگون شده است. همچنین دو فیلم «قیچی» و «کله سرخ» او نیز در گروه هنرو تجربه اکران شده است.

فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» که در ژانر جاده‌ای ساخته شده، در شهر‌های تهران، گیلان و اطراف مرز ارمنستان فیلمبرداری شده است و با پایان مرحله صداگذاری توسط امین شریفی، هم اکنون مراحل پایانی فنی خود را برای اکران‌های داخلی و خارجی طی می‌کند.

همچنین طراحی پوستر این فیلم سینمایی را سعید فروتن بر عهده داشته که پیش از این پوستر فیلم‌های «کله سرخ»، «دختری در میان اتاق» و «ماچ سینمایی» را برای لک زاده طراحی کرده است.

«شیرجه بزرگ» به سمت سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر

در خلاصه داستان «شیرجه بزرگ» آمده است: «مَرد و مریم برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده‌ها می‌شوند ...»

در این فیلم سینمایی بازیگرانی، چون سونیا سنجری، پدرام شریفی، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی، محمد رضاپور مقدم، زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی، میثم دامن زه، بهزاد دورانی و نوشین کریمی به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل اولین ساخته سینمایی کریم لک زاده عبارتند از تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، دستیار اول کارگردان: مقداد محمدی نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیرصدابرداری: هادی معنوی پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس: کریم لک زاده، طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار