کد خبر: ۸۸۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 01 August 2020

 

تابناک/معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از برخورد با پنج سفره‌خانه و رستوران واقع در محدوده دربند به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مقررات خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در راستای اجرای طرح‌های گشت زنی و نظارتی پلیس، مدتی قبل ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با توجه به دریافت گزارش های متعدد از اهالی و شهروندان در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، ارائه قلیان، تصرف رودخانه و نیز انجام موارد خارج از شئون، به منطقه دربند اعزام شده و از واحدهای صنفی بازدید کردند.

وی با بیان اینکه پیش از این، طی دو مرحله تذکرات لازم به تمامی واحدها ارائه شده بود، ادامه داد: خوشبختانه در آخرین بازدید نیز مشاهده شد که اکثریت واحدها همراهی خوبی با تذکرات ابلاغ شده داشتند که لازم است از آنها تشکر کنیم، اما متاسفانه پنج باب سفره خانه و رستوران که موارد را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.

مرادی درباره دلیل پلمب این مراکز نیز گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد مربوط به فاصله گذاری فیزیکی، سرو قلیان، تصرف بستر و حریم رودخانه و قراردادن تخت در میانه رودخانه، رفتار خارج از عرف و هنجار برخی مشتریان در مجاورت رود و … از جمله دلایل پلمب این مراکز بود.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، این افراد برای رسیدگی به تخلف واحد صنفی خود باید به مراکز قضایی مراجعه کنند.

مرادی در عین حال از تقدیر واحدهای صنفی نمونه نیز خبر داد و گفت: همچنین در همین طرح از تعدادی واحدهای صنفی نمونه نیز تقدیر شد. به عنوان مثال از واحدی که حدود ۲۰ سال است قلیان عرضه نکرده برای اولین بار تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار