کد خبر: ۸۸۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 28 July 2020

بازرسی مسئولان از بازار و دستگیری سارق در تالش

تابناک/ مسئولان تالش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی و قیمت کالاها و خدمات در بازار را بازرسی کردند و نیروی انتظامی این شهرستان، سارق خانه های ییلاقی را شناسایی و دستگیر کرد.

گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که فرماندار تالش در ادامه بازدیدهای سرزده از بازار،  روز سه شنبه به همراه جمعی از مسئولان در بازدید از اماکن عمومی و بازار گفت: همه باید در فضاهای عمومی و مسقف از ماسک استفاده و برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا با مسئولان همکاری کنند.

سید عیسی مهدوی افزود: بازاریان در تامین و عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نقش مهمی در این ایام ایفا می کنند، اما باید با تخلفات صنفی مقابله شود.

وی ادامه داد: رصد بازار از حیث قیمت و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت جدی ادامه دارد و اجازه نخواهیم داد کسی به بهانه شیوع کرونا قیمت کالاها و اجناس را افزایش دهد.

شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار مقابله با آن، رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر ماسک زدن در اجتماعات مردمی است.

فرمانده نیروی انتظامی تالش نیز از دستگیری سارق منازل ییلاقی با چهار فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسین جمال‌دار روز سه شنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل ییلاقی، روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی فعالیت متهمان سابقه‌دار، به سرنخ‌ هایی از متهم پرونده‌ها دست یافتند.
وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی قضایی، متهم ۳۳ ساله را دستگیر کردند و او در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت منازل ییلاقی در شهرستان تالش اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی تالش افزود: متهم با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و شهروندان، هرگونه مورد مشکوک به سرقت را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار