تابناک / یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با دستور کار بررسی لوایح و استیضاح شهردار رشت و با حضور تمام اعضای شورا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 27 July 2020

 

تابناک / یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با دستور کار بررسی لوایح و استیضاح شهردار رشت و با حضور تمام اعضای شورا برگزار شد.

 

یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با دستور کار بررسی لوایح و استیضاح شهردار رشت و با حضور تمام اعضای شورا برگزار شد.

بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت گفت: خدا را شکر از اول به حاج محمدی رای ندادم چون ایشان توانایی سکانداری این شهر را نداشته است.

وی افزود: حاج محمدی صداقت ندارد و امروز شفاف با مردم صحبت کنم که مسئولیت ماندن شهردار رشت بر عهده کسانی است که استیضاح را از دستور کار خارج کردند. از همه دستگاه های نظارتی می خواهم که به پرونده های شهرداری ورود کنند.

ذاکری تصریح کرد: هرکسی اگر منسوب به من است، شهردار او را لغو خدمت بزند، چون کار نکردن با این شهردار بهتر است. دوباره طرح سوال خواهم کرد و کسانی که با شهردار همراهی می‎کنند، باید فردا پاسخگوی مردم باشند.

درگیری لفظی رسولی و ذاکری

رسولی دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: آیا همه تقصیرها به گردن شهردار است؟ شورا تاکنون چه طرحی برای افزایش درامد شهرداری داشته است؟!

وی افزود: متاسفانه فرافکنی کردن را بلد هستند و امیدوارم یک جایی نهاد نظارتی ورود کنند.

رسولی گفت: احترام افراد را باید نگه دارید. یک بار می‌گویید معاون استاندار در حد شاطر است و بار دیگر می گویید استاندار در حد بخشدار است.

ذاکری در واکنش به اظهارات رسولی گفت: مسئولیت حرفهای من با خودم است پس کاری نکن چیزهایی را بگویم که نباید بگویم.

مدیری که برای حفظ صندلی باج می‎دهد خیلی بدبخت است

به گزارش دیارمیرزا؛ امیرحسین علوی دیگر عضو شورای شهر رشت نیز اظهار کرد: چهار عضو شورا در حمایت از شهردار بیانیه دادند و به آنها تبریک می‎گویم و به دوستاتی که می‌خواستند که فضای شورا و شهرداری را آرام کنند نیز باز هم تبریک می‎گویم.

وی گفت: مدیری که برای حفظ صندلی خود باج می‎دهد خیلی بدبخت است اما بدبخت تر از آن مدیر، کسانی هستند که با او موافق هستند.

برکناری و انتخاب دوباره شهردار برای رشت مشکلاتی به همراه خواهد داشت

فاطمه شیرزاد یکی از اعضای موافق خرج طرح استیضاح شهردار از دستور کار در ادامه این جلسه با اشاره اینکه شاهد سانسور در شورا توسط رسانه‌های داخلی که مشخص نبوده برای چه کسی و کجا کار می‌کنند، هستیم، اظهار کرد: امیدواریم این موضوع نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه به برخورد با مفسدان اقتصادی، تأکید کرد: با هر گونه تخلف قطعاً برخورد خواهد شد.

شیرزاد با بیان اینکه طرح سوال از شهردار برای منافع شهر و مصلحت اندیشی انجام می‌شود، گفت: با توجه به اینکه یک سال از عمر شورای پنجم باقی مانده و انتخاب فرد جدید برای شهرداری قطعاً مشکلاتی به دنبال خواهد داشت لذا من با خروج این طرح از دستور کار شورای شهر موافق هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار