عضو کمیسیون اقتصادی
نماینده سپیدان و بیضا گفت:اگر قیر به صورت رایگان که مصوب شده؛ توزیع نشود به شما قول میدهم که وضعیت راه‌سازی در کشورمان با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد و حتی یک سانت هم راه سازی نخواهد شد. اگر رانتی در این زمینه وجود دارد باید نظارت ها دقیق تر شود. من با صراحت می گویم اگر رانتی ایجاد می شود توسط خود نمایندگان ایجاد می شود.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 27 July 2020

به گزارش تابناک فارس: محسن علیزاده با اشاره به ضرورت گسترش دامنه‌های نظارتی در طرح  توزیع قیر رایگان گفت: باید سامانه‌ای شفاف وجود داشته باشد که در آن مشخص شده باشد این قیرهای توزیع شده، صرف چه کاری می‌شود. اساسا من با شفاف سازی تمام فعالیت های یک نماینده موافقم. به جز مواردی که حضرت آقا اشاره کرده‌اند در حوزه مسائل و نظامی و امنیتی جایز نیست. این حق مردم و رسانه ها است که بدانند که نماینده‌شان از کدام اداره چقدر حواله قیر گرفته است و با آن چه کرده است؟ اما رد کردن کامل این مطالبه بحق مردم در شهرها و روستاهای کشور راهکار مناسبی برای حل این مشکل نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه گفت:اگر قیر به این صورت که مصوب شده؛ توزیع نشود به شما قول میدهم که وضعیت راه‌سازی در کشورمان با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد و حتی یک سانت هم راه سازی نخواهد شد. اگر رانتی در این زمینه وجود دارد باید نظارت ها دقیق تر شود. من با صراحت می گویم اگر رانتی ایجاد می شود توسط خود نمایندگان ایجاد می شود.

او در ادامه تاکید کرد: مگر می شود شما به جای حل مساله کل صورت مساله را پاک کنید، وقتی رانتی وجود دارد به جای حذف رانت و افزایش نظارت ها،کل صورت مساله را پاک می‌کنند. کسانی که می گویند رانت ایجاد می شود چه تلاشی برای افزایش شفافیت ها کرده اند. الان یک امیدی در روستاها ایجاد شده که یک ظرفیتی برای بهبود وضعیت راه‌های روستایی به وجود آمده است. من ترس و واهمه ای از این موضوع ندارم و از طریق وزارت راه و شهرسازی تلاش می کنم تا وضعیت راه های روستایی حوزه انتخابیه ام ارتقا پیدا کند. هر اندازه هم که قیر گرفتم شفاف به رسانه ها اعلام می کنم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان شرایط حوزه انتخابیه‌شان به گونه ای است که کسی از آنها طلب بهبود وضعیت آسفالت خیابان ها را ندارد، اما ما در حوزه انتخابیه ای وکیل هستیم که مردم این مطالبه را از نمایندگانشان دارند. ایجاد راه یکی از ضرورت های غیر قابل انکار برای بهبود وضعیت روستاهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار