کد خبر: ۸۷۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 25 July 2020
 
ارتقای زیرساخت ها و فن آوری های نوین در شهرداری رشت شهردار رشت از ارتقای زیر ساخت ها و فن آوری های نوین در این شهرداری خبر داد.
۱۳۹۹/۰۵/۰۱

تابناک / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، شهردار رشت با اعلام این خبر اظهار کرد: برای این‌منظور از شبکه شهری تمامی مناطق و سازمان های شهرداری پشتیبانی به عمل آمد.

ناصر حاج محمدی گفت: در این رابطه امنیت شبکه برای پیشگیری از نفوذ باج افزارها و تهدیدات اینترنتی ارتقا یافت و نسخه جدید نرم افزار مالی محاسبان بر اساس سیستم بودجه ریزی جدید در مرکز، مناطق و سازمان های تابعه شهرداری رشت راه اندازی شد.

وی از بررسی پیش نویس قرارداد سامانه خرید و جمع آوری پسماند خشک از مبدأ تولید با محوریت سازمان سرمایه گذاری خبر داد و خاطر نشان کرد: نرم افزار املاک برای الکترونیکی کردن فرایندهای ملکی در شهرداری نیز راه اندازی شد.

شهردار رشت گفت: آماده سازی نسخه تجمیعی نرم افزار یکپارچه شهرسازی در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان برای مناطق یک، دو و سه شهرداری رشت، تحویل برنامه محاسبان جمعی نوسازی به همراه راهنمای نحوه انجام محاسبات به مناطق پنج گانه شهرداری به منظور فیش گیری جمعی نوسازی، از جمله اقدامات انجام شده در طرح توسعه زیرساخت های مورد نیاز در شهراری رشت است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار