کد خبر: ۸۷۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 25 July 2020
 
توضیحات شهردار رشت پیرامون توسعه زیرساخت های عبور و مرور شهردار رشت پیرامون توسعه زیرساخت های عبور و مرور توضیح داد.
۱۳۹۹/۰۵/۰۱

تابناک / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، شهردار رشت در گفتگویی بر لزوم توسعه زیر ساخت های عبور و مرور برای تسهیل در امر حمل و نقل و ترافیک تاکید و اظهار کرد: منظور از این مهم، تملکات معابر، توسعه و احداث است.

ناصر حاج محمدی در این راستا طراحی و احداث خیابان ها، کمربندی ها و بلوارها را مورد اشاره قرار داد و گفت: مطالعات ترافیکی طرح بازگشایی رینگ ۹۰ متری از میدان گیل تا مسکن مهر، بازگشایی و احداث حاشیه مسیر کانال جی ۵ در حال انجام است.

وی با توجه به طرح احداث و تعمیر نگهداری تقاطع های همسطح و غیر همسطح و پل های عابر پیاده افزود: در حال حاضر مطالعات ترافیکی بلوارهای شهید انصاری و گلباغ نماز و میدان های ولیعصر(عج) و نیروی دریایی برای اجرا در سال ۹۹ تکمیل شده است.

شهردار رشت با بیان اینکه مطالعات طرح ترافیکی میدان های مصلی و امام حسین (ع)، به مشاور ابلاغ شده است خاطر نشان کرد: طرح ترافیکی آتی میدان گیل نیز برای انجام مطالعات در مرحله ابلاغ به مشاور قرار دارد.

حاج محمدی در مورد عملکردهای مربوط به طرح زیرسازی روکش آسفالت، لکه گیری و ترمیم معابر سطح شهر نیز گفت: آسفالت فرسوده بلوار شهید انصاری، تراش و دوباره روکش شد. در بلوار ولیعصر نیز به میزان ۵۳ هزار متر مربع روکش آسفالت صورت گرفته است و عملیات آسفالت مسیر همچنان ادامه دارد.

وی افزود: آسفالت لاین خاکی در جاده تهران و آسفالت مسیرهای رفت و برگشت بلوار خرمشهر رو به روی CNG و همچنین مسکن مهر و جاده تهران انجام شده است.

شهردار رشت تصریح کرد: مساحت آسفالت اجرا شده ۵۲۲/۸۲۵  متر مربع است.

حاج محمدی همچنین به تشریح اقدامات انجام شده در زمینه های توسعه و ساماندهی پارکینگ ها، توسعه، تجهیز و نگهداری ناوگان حمل ریلی و سامانه های هوشمند حمل و نقل و ترافیک شهر پرداخت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار