به دنبال اعدام موسوی مجد، جاسوس سیا و موساد در محور مقاومت، کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی به این مسئله واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 20 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: حدود یک ماه پیش بود که سخنگوی قوه قضاییه خبر از صدور حکم اعدام برای یک جاسوس سازمان سیا و موساد به نام  محمود موسوی مجد را داد که در ازای دریافت‌ دلارهای آمریکایی، اطلاعات مهم نظامی و امنیتی کشور به‌خصوص در ارتباط با نیروهای مسلح و سپاه قدس را در اختیار دشمنان کشور قرار می‌داد.

در حالی که اوایل تصور می‌شد موسوی مجد به عنوان یکی از سپاهیان قدس فعالیت می‌کرده، اطلاعات جدیدی که از او به دست رسیده نشان می‌دهد وی به دلیل شناخت کامل جغرافیای سوریه و همچنین تسلط بر زبان عربی و انگلیسی، به عنوان مترجم با مستشاران مربوطه ارتباط گرفته و اطلاعات مهمی چون تردد مقامات نظامی را با سرویس‎های بیگانه به اشتراک می‌گذاشته است.

به دنبال تمام اتهامات سنگینی که بر او وارد بود، محمود موسوی مجد به عنوان جاسوس امنیتی کشور صبح امروز به دار مجازات آویخته شد و به دنبال همین موضوع مجدد نام او در شبکه‌های اجتماعی داغ شده و با واکنش‌های کاربران همراه شد که در ادامه برخی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار