نماینده مردم ایلام در مجلس؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:دستیابی به اهداف گردشگری استان ایلام منوط به ارائه راهکارهای عملیاتی موثر است و اغلب طرح‌های گردشگری دیربازده هستند در حالی که درآمدهای ناشی از این صنعت بر کسی پوشیده نیست و مطمئناً اگر سرمایه گذاران از حمایت خوب و مناسب برخوردار باشند وارد این صنعت خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 19 July 2020

به گزارش تابناک ایلام، سارا فلاحی بیان کرد: جذب سرمایه‌گذار برای رونق ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نظر همه مسئولان مرتبط با موضوع است و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

فلاحی تصریح کرد: با توجه به شرایط تحریم نفت و گاز در کشور باید اقتصاد گردشگری رونق داده شود و از سرمایه گذارانی که پولسازی می‌کنند باید در این موقعیت حمایت ویژه ای داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در راستای حل مشکلات مردم باید گام‌های موثری برداشته شود، عنوان کرد: انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان باید امنیت فکری و پیشرفت کار را برای سرمایه گذاران ایجاد کنیم و دستگاه‌های حاکمیتی با نشست‌های مشترک در رفع موانع همکاری‌های مطلوب را انجام دهند.

نماینده استان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صنعت گردشگری باید از سوی مسئولان استانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و اعتبارات مورد نیاز برای این موضوع تخصیص یابد و باید نیازها و شاخص‌های گردشگری محاسبه و در جلسات مختلف با حضور مسئولان کشوری اعلام و راهکار ارائه شود.»/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار