استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که ستاد مقابله با کرونای آذربایجان شرقی کارنامه قابل قبولی دارد، گفت: خوشبختانه در مدیریت مقابله با این بیماری به موفقیت‌های خوبی دست یافتیم و از کمک‌های مومنانه اتاق بازرگانی تبریز که در این زمینه به خوبی عمل کرده است، قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ 18 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که ستاد مقابله با کرونای آذربایجان شرقی کارنامه قابل قبولی دارد، گفت: خوشبختانه در مدیریت مقابله با این بیماری به موفقیت‌های خوبی دست یافتیم و از کمک‌های مومنانه اتاق بازرگانی تبریز که در این زمینه به خوبی عمل کرده است، قدردانی می‌کنم.

محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که شرایط عادی نبوده و روزهای سختی را سپری می‌کنیم؛ از این رو همه باید کنار هم باشیم تا بتوانیم از این فراز و نشیب‌ها عبور کنیم.

وی با بیان این‌که مجموعه مدیریت استان در کنار صنعتگران و کارآفرینان است، ادامه داد: در تمامی جلسات مطرح کردیم که منت دار کارآفرینان هستیم و باید زمینه تسهیل امور برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به وجود آید؛ چراکه بی تردید می‌توانیم در کنار هم بر تمامی مشکلات موجود غلبه کنیم.

وی عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، برخی از واحدهای تولیدی استان نسبت به تغییر خط تولید خود اقدام کرده و برای رفع نیازهای جامعه در زمینه مبارزه با کرونا ویروس به میدان آمده‌اند که این اقدام قابل تقدیر است.

پورمحمدی از صنعتگران استان خواست تا در این شرایط دشوار خالصانه در کنار همدیگر به تولید و صادرات ادامه داده تا چرخ اقتصاد و تولید استان به خوبی بچرخد.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور در ایام سختی قرار دارد؛ از یک طرف با تحریم‌های ظالمانه آمریکا مواجهیم و از سوی دیگر ویروس کرونا در دنیا همه گیر شده و اقتصاد و تولید را مورد تاثیر قرار داده است؛ بنابراین باید تمامی تلاش‌مان را بکار گیریم تا به زودی شاهد مرتفع شدن مشکلات باشیم.

وی در پایان توضیح داد: بخش عمده مسائلی که در این جلسه مطرح شد، خارج از اختیارات استان بوده و این موضوعات از سوی نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :