تابناک/ جمعی از معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری لنگرود با امضای طومار و حضور در دفتر شهردار خواستار ادامه کار سید مهدی رجایی شهردار این شهر شدند. پس از شنیده شدن زمزمه استعفای سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود و ادامه کار مدیریتی او در یکی از مجموعه های وزارت کشور، جمعی از پرسنل شهرداری با امضای طومار و حضور در دفتر شهردار خواستار ادامه کار رجایی شدند.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 18 July 2020

تابناک/ جمعی از معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری لنگرود با امضای طومار و حضور در دفتر شهردار خواستار ادامه کار سید مهدی رجایی شهردار این شهر شدند.

 

اقدام جالب کارکنان یک شهرداری در گیلان برای ماندن شهردارشان! +تصاویر

 

پس از شنیده شدن زمزمه استعفای سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود و ادامه کار مدیریتی او در یکی از مجموعه های وزارت کشور، جمعی از پرسنل شهرداری با امضای طومار و حضور در دفتر شهردار خواستار ادامه کار رجایی شدند.

 

شهردار لنگرود نیز در جمع مدیران ارشد شهرداری با قدردانی از ابراز لطف کارمندان یادآور شد: قطعا در مسیر توسعه و پیشرفت لنگرود اگر موفقیتی حاصل شده است با تلاش تمام کارکنان شهرداری و همراهی اعضای شورا بوده است.

 

اقدام جالب کارکنان یک شهرداری در گیلان برای ماندن شهردارشان! +تصاویراقدام جالب کارکنان یک شهرداری در گیلان برای ماندن شهردارشان! +تصاویراقدام جالب کارکنان یک شهرداری در گیلان برای ماندن شهردارشان! +تصاویراقدام جالب کارکنان یک شهرداری در گیلان برای ماندن شهردارشان! +تصاویر

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار