کد خبر: ۸۷۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 15 July 2020

 

تابناک/سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در جمعی از فرماندهان مقاومت در واکنش به آتش سوزی ناو آمریکایی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» اظهار داشت: آنچه امروز در آمریکا اتفاق افتاده به ویژه حادثه ناو، نتیجه رفتار و جنایت دولت آمریکاست و این وعده الهی است که هرکسی ظلم و جنایتی کند، دچار عذاب الهی می‌شود. اینها چون کلام الهی را تغییر دادند و ظلم کردند و جنایت مرتکب شدند گرفتار قهر و عذاب الهی شدند.
 
آنچه برای ناو آمریکایی اتفاق افتاد نتیجه رفتار دولت آمریکا است/ روزها و حوادث سختی پیش روی آمریکا و اسرائیل است

بین الملل تابناک: سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در جمعی از فرماندهان مقاومت در واکنش به آتش سوزی ناو آمریکایی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» اظهار داشت: آنچه امروز در آمریکا اتفاق افتاده به ویژه حادثه ناو، نتیجه رفتار و جنایت دولت آمریکاست و این وعده الهی است که هرکسی ظلم و جنایتی کند، دچار عذاب الهی می‌شود. اینها چون کلام الهی را تغییر دادند و ظلم کردند و جنایت مرتکب شدند گرفتار قهر و عذاب الهی شدند.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها بی خودی دنبال مقصر نگردند و دیگران را متهم نکنند. این آتشی است که خودشان روشن کرده اند و امروز این آتش آن ها را در بر گرفته است. باید به آن ها بگوییم این اتفاق پاسخ جنایات شماست که به دست عناصر خود شما اتفاق افتاده است، خداوند با دست خود شما، شما را مجازات می کند.

روزهای بسیار سختی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی است

به گزارش العالم، فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به دولت امریکا، یادآور شد: هنوز روزهای خوشی های شماست. روزهای بسیار سخت و حوادث سختی پیش روی شما و رژیم صهیونیستی است.

ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده است

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده و تجهیزات آن به آهن پاره تبدیل شده است. مدتهاست فرماندهان نیروی دریایی ارتش آمریکا می‌گویند این ناوها آهن پاره هایی بیش نیستند. آمریکا باید وضع بد خود را قبول کند و بیش از این به بشریت و مردم خود ظلم نکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار