کد خبر: ۸۷۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 15 July 2020

پل ۲۰ متری تالش بازگشایی شد

تابناک/ فرماندار تالش گفت: پل ۲۰ متری کمربندی شهر تالش که بر اثر سیلاب مناطق کوهستانی مسدود شده‌بود، با تلاش نیروهای شهرداری و دستگاه‌های امدادرسان بازگشایی شد و تردد در آن و سایر نقاط برقرار است.

گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی روز چهارشنبه در بازدید از مناطق سیل زده بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: جریان سیلاب روز گذشته در روستای آق اولر بخش مرکزی سبب مرگ یک زن، ورود خسارت به چهار واحد مسکونی شد و راه این روستا را در نزدیکی آن مسدود کرد و تا ظهر فردا بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: سیل به پل روستای شیله وشت و راه روستای سوباتان نیز خسارت وارد کرد و سردهنه های آبیاری اراضی کشاورزی که بیشتر خاکی و سنتی بودند صدمه دیده اند و بعد از فروکش کردن سیلاب، بازسازی خواهند شد.

تالش یا هشتپر مرکز شهرستان تالش است و رودخانه کرگانرود از پر آب ترین رودخانه های گیلان از مرکز این شهر می گذرد.

هواشناسی استان گیلان با اعلام تداوم بارش های رگباری، وزش باد موقتی و گاهی شدید و رعد و برق در برخی مناطق نسبت به احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب هشدار داده است.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار