کد خبر: ۸۷۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 15 July 2020

نخستین آموزشگاه آزاد سوارکاری شمال غرب کشور در گیلان افتتاح شد

رشت - ایرنا - نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سوارکاری شمال غرب کشور "کاسپین" با سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز "چهارشنبه" با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گیلان افتتاح شد.

محمد مهدی انتظام سرمایه گذار و صاحب نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سوارکاری شمال غرب کشور به خبرنگار ایرنا  گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۵۰ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در پیربازار رشت به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ۶ مربی حرفه ای در رشته صنعت پرورش اسب، دام و ماکیان در این آموزشگاه مشغول به فعالیت شدند، افزود: در این آموزشگاه ارایه آموزش های مقدماتی سوارکاری و نعل بندی اسب انجام می گیرد ضمن اینکه اینکه کارگر ماهر حرفه ای در این رشته تربیت داده می شود.

وی با بیان اینکه به مهارت آموزان حرفه سوارکاری و سایر آموزش ها در این صنعت گواهینامه بین المللی مهارت ارایه می شود، اظهار داشت: هم اکنون در این آموزشگاه هشت اسب نژاد کاسپین و نژادهای دیگر برای ارایه آموزش های سوارکاری و سایر موارد نگهداری می شود.

جلسه شورای مهارت استان گیلان امروز چهارشنبه در استانداری برگزار شد، افتتاح کارگاه صنایع دستی و خدمات تغذیه در رشته های رستوران داری، کافی شاپ و قنادی، افتتاح نخستین مرکز آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار گیلان، بهره برداری از نخستین آموزشگاه آزاد الکترونیکی "نوع ب" گیلان، جلسه با نمایندگان روسای مراکز، مربیان و آموزشگاه های آزاد و امضاء تفاهمنامه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی از جمله برنامه های سفر ۲ روزه رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به این استان است.

گیلان دارای دو و نیم میلیون نفر جمعیت است .۲۰ مرکز آموزش دولتی و ۸۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای بخش خصوصی در  استان گیلان فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار