کد خبر: ۸۷۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 14 July 2020

سعادتمند: آقایان در سه ماه انتظار معجزه دارند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسرها و همه موارد با هماهنگی هیات مدیره اختیار تام دارم.

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارات بی مورد برخی افراد گفت: من نمی‌دانم مبنای این ادعاها چیست ولی ما در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسرها و همه موارد با هماهنگی هیات مدیره اختیار تام داریم و تا امروز هم هیچ موردی وجود نداشته که بخواهیم قرارداد ببندیم و اقداماتی مثبت برای باشگاه انجام دهیم و کسی مانع شود.

وی افزود: همه می‌دانند در چه زمان و موقعیتی به استقلال آمده‌ام که شاید کمتر کسی می‌توانست در این برهه مدیریت باشگاه استقلال با دنیایی از بدهی‌های ارزی و ریالی و مشکلات حقوقی و فنی را بپذیرد. اینکه بیرون گود باشیم و ادعا کنیم کار سختی نیست با آگاهی کامل آمده‌ام و به تمامی مشکلات واقف هستم چندین بحران بزرگ را در کوتاهترین زمان ممکن و در بدترین شرایط اقتصادی و بروز ویروس کرونا برطرف و حل و فصل کردیم اقدامات بسیار خوبی را انجام و اقدامات بی‌سابقه ای در دست اجرا و برنامه جامع و کامل ۳ ساله داریم و اگر دلسوزان مدعی اجازه دهند مورد به مورد در زمان خودش عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل استقلال گفت: آیا این دلسوزان انتظار دارند ظرف مدت سه ماه تمامی مشکلات آن هم مشکلاتی چون قراردادهای نجومی بی فایده کارشناسی نشده که متاسفانه دست نامحرمان هم در آن ها دیده می‌شود و میلیاردها تومان پول بیت المال این مملکت را هدف قرار داده برطرف نماییم. چرا طی سالیان متمادی این اتفاق نیافتاده حال که تیم و بچه های با غیرت آن در شرایط کرونا با همه وجود تلاش می‌کنند و یکی دو تا عزل و نصب بهانه‌ای شده برای سرکوب باشگاه بزرگ و اعلام و اظهار نظر عزیزان باید اعلام کنم هدفمندتر از گذشته با عزمی جزم و اراده‌ای مصمم با کمک هواداران باشگاهی رویایی خواهیم ساخت. هواداران برای فصل بعد خواهند دید شادی را به این صاحبان اصلی بر می‌گردانیم. افتخارات دیگر را به تالار بی شمار افتخارات پر طرفدارترین تیم در آسیا و پر آوازه ترین باشگاه ایرانی قاره کهن اضافه خواهیم کرد. ضمن ارج نهادن به تمامی نظرات منتقدان و دلسوزان واقعی استقلال از سایر عزیزان هم می‌خواهم به باشگاه خودشان وقت بدهند حتی معجزه هم نمی‌تواند ظرف ۳ ماه صورت گیرد. با آرزوی سلامتی برای تمامی اعضای باشگاه بزرگ استقلال و هواداران دلسوز و متعصب آبی دل...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار