کد خبر: ۸۷۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 14 July 2020

فرهاد مجیدی

 
 

با بسته خبری فوتبال ایران با ما همراه باشید.

تابناک/ هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

 

بازی استقلال به تعویق افتاد، فرهاد محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را اعلام کرد و رای به تکرار دو بازی معلق شده از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر داد.

* دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی برگزار شد که از سوی فرهاد مجیدی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و ایجاد وقفه در بازی به دلیل امتناع از خروج از زمین رخ داد.

سرمربی استقلال به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است)

* دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه تختی جم برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم استقلال به خاطر داشتن ۹ بازیکن مبتلا به کوید ۱۹ برگزار نشد.

پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و آمار موجود در پرونده فوق، عدم حضور تیم استقلال موجه بوده و بنا به ملاک ماده ۶۳ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود. (این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدید نظر است)

* دیدار تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته ۲۳ لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم فولاد خوزستان به خاطر داشتن چند بازیکن و کادر فنی مبتلا به کووید ۱۹ برگزار نشد.

 

رادو: خداروشکر بیرانوند رفت!

پس از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و پیوستنش به آنتورپ، بوژیدار رادوشوویچ به دروازه‌بان شماره یک تبدیل شده است. رادوشوویچ در لیگ برتر هم رکورد جالبی از خودش به جای گذاشته و در ۹ بازی که در لیگ به میدان رفته هیچگاه شکست نخورده و کلین شیت کرده است. او امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود گفت: برای بیرانوند آرزوی موفقیت می‌کنم و خدا رو شکر که رفت!

 

بنگر: با قلعه‌نویی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم

محسن بنگر که به تازگی وارد عرصه مربی‌گری گردیده و دستیار هومن افاضلی روی نیمکت پارس جنوبی شده است در رابطه با این بازی گفت: بازی با سپاهان همیشه در اصفهان سخت است. ما با تمام توان خود به میدان رفتیم تا بتوانیم در این بازی امتیاز کسب کنیم. سپاهان تیم پرمهره‌ای است آن‌ها موقعیت‌های فراوانی روی دروازه ما داشتند حتی یک پنالتی نیز از دست دادند. اما ما توانستیم از یکی از معدود فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و دروازه این تیم را باز کنیم و یک امتیاز حساس و ارزشمند را کسب نمایم.

وی در خصوص آشتی کنان خود با امیر قلعه نویی در حاشیه دیدار با سپاهان گفت: نه من قبلا با امیر قلعه نویی برخورد داشتم. بازی نفت و تراکتور قبل بازی خدمت ایشان رفتم. هیچ وقت با ایشان قهر نبودم که حالا بخواهم آشتی کنم. ایشان بزرگتر و پیشکسوت من بوده من افتخار شاگردی ایشان را داشتم. همیشه به ایشان احترام می‌گذارم و جلوی پایشان بلند می‌شوم.

 

عنایتی به شهرخودرو «نه» گفت

به دنبال استعفای مجتبی سرآسیایی از هدایت شهرخوردو مدیران این باشگاه باب مذاکره را با رضا عنایتی آغاز کردند، مربی که در این مدت نتایج خوبی در باشگاه هوادار لیگ یکی کسب کرده است.

فرهاد حمیداوی با تایید این خبر گفت: بله ما گزینه اول مان رضا عنایتی بود، ما از عنایتی خواستیم استعفا بدهد و حتی به ایشان گفتیم که اگر لازم است ما با مجموعه هوادار برای به خدمت گرفتن ایشان صحبت می‌کنیم تا این انتقال انجام بشود. البته عنایتی به ما گفت که این کار غیر حرفه‌ای است و به تعهدی که به هوادار دارد تا پایان پایبند است. عنایتی گفت اگر پیشنهادی باشد در پایان رقابت‌های لیگ یک آن را بررسی می‌کند. البته او به ما گفت هر کاری از دستش بربیاد برای شهرخودرو و تیم شهرش انجام می‌دهد.

 

مهاجری از ماشین پیاده شد

با توجه به درخواست رضا مهاجری برای جدایی از جمع سبزپوشان فوتبال تبریز، هیات مدیره باشگاه ماشین سازی بعد از بررسی شرایط با این موضوع موافقت کرد.

گفتنی است باشگاه ماشین سازی در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرمربی جدید اقدام خواهد کرد.

 

شجاع با پرسپولیسی‌ها تمرین نکرد

پرسپولیسی‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ دیروز و بعد از یک روز استراحت به تمرینات بازگشتند.

شجاع خلیل‌زاده به دلیل آسیب دیدگی جزئی از ناحیه مچ با تشخیص کادر پزشکی در این تمرین شرکت نکرد.

 

اتفاق عجیب؛ اجازه خروج به داماش داده نمی‌شد!

داماش گیلان که در این فصل با خرید امتیاز کارون اروند در نهایت به لیگ آزادگان صعود کرد تا رویای خود بعد از صعود به فینال جام حذفی را دنبال کند، این روزها و در هفته‌های پایانی لیگ به بالاترین حد از مشکلات مالی رسیده است و برای تسویه محل اسکان خود نیز با دردسر مواجه شده بود.

کاروان داماش که خود را برای دیدار حساس دیشب برابر فجرسپاسی در استادیوم سردار جنگل مهیا می‌کرد، در هتل اسکان یافتند و اردوی خود را برگزار کردند. اما زمانی که قصد داشتند برای حضور در استادیوم هتل را ترک کنند با ممانعت مدیران این محل به دلیل پرداخت پرداخت مواجه شدند. گویا مدیران داماش اقدامی برای تسویه حساب با هتل نکرده بودند تا این تیم دردسر بزرگی بیفتد.

در نهایت با رایزنی و درخواست مازیار ربیعی فر، سرمربی داماش گیلان که از ابتدای فصل به عنوان مدیرفنی نیز در این تیم فعالیت می‌کرد و طی هفته‌های گذشته علیرغم مشکلات مالی و شرایط سختی که تیم دنبال می‌کرده در تلاش بوده سهمیه این تیم محبوب را در لیگ آزادگان حفظ کند، تعهد داده می‌شود مبلغ اسکان داماش فردا به حساب هتل واریز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار