کد خبر: ۸۷۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 14 July 2020

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش بامداد امروز (سه‌شنبه) در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا موفق شدند با برتری 2 بر یک در خانه گرانادا در آستانه قهرمانی در این رقابت‌ها قرار بگیرند، پس از این بازی گفت: ما نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و عملکرد تأثیرگذاری را با در اختیار داشتن توپ به نمایش گذاشتیم. نیمه دوم اما خوب نبودیم که به این خاطر بود که گرانادا شروع به ارائه بازی مدنظرش کرد.

وی افزود: برای رسیدن به جایی در لالیگا، شما باید کمی رنج بکشید اما به صورت یک تیم از شرایط سخت این بازی هم گذر کردیم. باید به این بازیکنان افتخار کنیم. دو بازی دیگر باقی مانده و هنوز چیزی نبرده‌ایم. این واقعیت ماجراست که هنوز 6 امتیاز برای به دست آوردن باقی مانده است. وقتی ما فصل را آغاز کردیم می‌خواستیم فاتح لالیگا شویم اما هنوز به این عنوان دست نیافته‌ایم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها همچنین در خصوص فریادی که به هنگام سوت پایان بازی زد، اظهار داشت: از خوشحالی‌ام بود که فریاد کشیدم چون در فوتبال شما به دردسر می‌افتید. فریاد کشیدنم طبیعی بود چون سه امتیاز خیلی مهمی به دست آوردیم. فریاد کشیدم تا به بازیکنانم بگویم که چه بازی تأثیرگذاری را به نمایش گذاشتند.

زیزو همچنین درباره چرایی بازی ندادن به هافبک بلژیکی‌اش در این دیدار اظهار داشت: یک بازیکن برای اینکه بازی کند باید در فرم و شکل خوبی باشد که ادن اِزار هنوز کاملاً به شرایط ایده‌آل نرسیده است. اوضاع کمی پیچیده است. ما دو بازی دیگر در پیش داریم و امیدوارم ادن برای بازی پنجشنبه با ویارئال صد درصد آماده باشد. خود او هم می‌خواهد به تیم کمک کند، اما حالا در وضعیت بهتری است.

زیدان در پایان در واکنش به حرکات بال ولزی‌اش روی سکوها که به نوعی به بازی نکردنش اعتراض کرد، گفت: شکایتی از گرث بیل ندارم. ما تنها به هدف‌مان که هما ن فتح لالیگاست، فکر می‌کنیم.

رئال مادرید با کسب تنها دو امتیاز از دو بازی پایانی‌اش مقابل تیم‌های ویارئال و لگانس، فاتح لالیگا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار