کد خبر: ۸۷۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 12 July 2020

طراحی خاص هنسی ونوم که باعث شده مانند یک ابرخودرو به نظر برسد

تابناک/در سال ۲۰۱۴ هنسی اعلام کرد که ابر خودرو Venom F۵ با بیشینه سرعت ۴۶۷ کیلومتر بر ساعت معرفی می‌شود. هنوز با گذشت ۵ سال این خودرو در برابر سایر ابر خودروهای Koenigsegg و Bugatti حرفی برای گفتن دارد. اما این شرکت خبر خوشی را در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که در اوایل تابستان امسال از اولین خودرو تکمیل شده خود رونمایی خواهد کرد.

خودرو  Hennessey Venom

با این خبر، رندر اولیه Venom F۵ که چندین سال پیش طراحی شده بود منتشر شد. تغییرات طراحی با آنچه که در گذشته اعلام شده بود چندان نیست اما با کمی دقت میتوان تفاوتهایی را در سپر و چراغ‌های جلو مشاهده کرد. با این حال آنچه که تا حد زیادی تغییر کرده سرعت آن است که از ۴۶۷ به ۵۰۱ کیلومتر بر ساعت افزایش خواهد یافت. انتظار می‌رود که این سرعت از طریق موتور ۶.۶ لیتری تویین توربو (توربو دوقلو) V۸ آن حاصل شود که میتواند قدرت ۱۸۱۷ اسب بخار و گشتاور ۱۶۱۷ نیوتون-متر را تولید کند.  

نسل قبل

برای مقاومت در برابر این مقادیر شگفت انگیز از قدرت، هنسی اعلام کرد که کمی سخت‌تر از Bugatti Chiron و با استحکام پیچشی ۳۸۳۵۳ پوند بر درجه خواهد بود. ممکن است این اعداد کمی غیر واقعی به نظر برسد اما، با قیمت ۱.۶ میلیون دلاری برای این ابرخودرو از هنسی انتظار میرود که بتواند انتظارات و ادعاها را همانطور که قول داده بود برآورده سازد.  
 

در ادامه عکس‌هایی از نسل پیشین:

motor۱.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار