کد خبر: ۸۷۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 12 July 2020
 
 اعتبارات شهرستان  آوج پاسخگوی طرح‌های نیمه تمام نیست

قزوین- فرماندار شهرستان آوج گفت: اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان، پاسخگوی طرح‌های نیمه تمام حوزه راه و راهداری نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت اله علیرضایی صبح یکشنبه در دیدار حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که در خصوص بررسی طرح‌ها و اعتبارات پیشنهادی در کمیته برنامه ریزی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان آوج یک ششم مساحت استان را پوشش می‌دهد اما در تخصیص اعتبارات عمرانی بویژه در حوزه راه و راهداری به این شاخص توجه لازم صورت نگرفته است.

وی افزود: در این شهرستان علاوه بر محور مواصلاتی و جاده ترانزیت از سه راهی رحیم آباد تا محدوده رزن که در حوزه مأموریت‌های راهداری شهرستان آوج است، بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی به همراه تعداد زیادی پل و ابنیه فنی در این شهرستان وجود دارد که بیانگر حجم بالا و گستردگی فعالیت راه و شهرسازی و راهداری دارد و با این اعتبارات اندک نمی‌توان به حجم بالای انتظارات، پاسخ درخور و شایسته ای داد.

فرماندار شهرستان آوج گفت: عملکرد مجموعه مدیریت و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان قابل دفاع و درخور تحسین و تقدیر است اما مشکل اصلی کمبود اعتبارات در این بخش می‌باشد که به همه مطالبات و درخواست‌های شهروندان در مناطق مختلف شهرستان نمی‌توان به طور کامل پاسخ مثبت داد.

علیرضایی اظهار داشت: در سال جاری نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی برای حوزه راهداری پیش بینی شده است که امیدواریم با تحقق آن و جذب اعتبارات ملی بتوان بخش زیادی از پروژه‌های نیمه تمام و اولویت دار شهرستان را در این بخش تکمیل و به بهره برداری رساند.

در ابتدای این جلسه، پروژه‌های اولویت دار به همراه اعتبارات پیشنهادی در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری، مورد بازبینی و تائید نهایی فرماندار و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار