کد خبر: ۸۷۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 11 July 2020

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی دیگر از مدافعین سلامت، «حامد پارسا معین»، متخصص جراحی عمومی در بیمارستان گلستان تهران به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. پیکر مطهر او صبح امروز، شنبه 21 تیرماه 1399 در قطعه 50 گلزار شهدا در جوار دیگر شهدای سلامت به خاک سپرده شد. شهید پارسا معین پنجمین شهید مدافع سلامت است که در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تدفین می‌شود.

پیکر مطهر شهید مدافع سلامت فرهاد سرحدی، متخصص جراحی عمومی فرزند شهید علی سرحدی نیز دو روز پیش با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع و در جوار شهدای مدافع سلامت به خاک سپرده شد. شهید فرهاد سرحدی، فرزند شهید ترور «علی سرحدی» از شهدای شهرستان سقز کردستان است.

گلزار شهدای تهران , ویروس کرونا ,

برادر بزرگ این شهید مدافع سلامت گفت: برادرم پس از عمل جراحی یک بیمار کرونایی طی هفته گذشته به این ویروس منحوس مبتلا شد و پس از یک هفته بیماری به دیار باقی شتافت.

شهید فرهاد سرحدی روز شنبه( 14 تیرماه) به دلیل بروز علائم بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه کرد و روز چهارشنبه (18 تیرماه) به شهادت رسید. او در بیمارستان‌های ایرانشهر تهران و اسلامشهر به درمان بیماران می‌پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار