کد خبر: ۸۷۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 10 July 2020

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم استمرار بازدید از مشکلات و مسائل بخش‌ها، گفت: تقویت زیرساخت‌های عمرانی و فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی بخش‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم.

تابناک/ علی فتح‌اللهی در جلسه شورای اداری بخش کوچصفهان با بیان اینکه در سفر به بخش‌ها به دنبال دیدن مسائل و مشکلات از نزدیک و تلاش در جهت رفع آن هستیم، افزود: با توجه تعدد مسائل و مشکلات و محدودیت اعتبارات، پس از تعیین اولویت‌های هر بخش، اعتبار لازم جهت آن اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به محدودیت اعتبارات شهرستانی و استانی، خاطرنشان شد: در همین راستا نشست‌های هفتگی با نمایندگان شهرستان، به صورت هفتگی برگزار می‌شود تا از ظرفیت‌های ملی نمایندگان در جهت تخصیص اعتبارات ملی بهره‌مند شویم.

فرماندار رشت با بیان اینکه کارگروهی جهت بررسی مشکلات بخش‌های تابعه در فرمانداری تشکیل شده است، اظهار داشت: مصوباتی که در سفر به بخش ها و بازدید از پروژه‌ها تصویب می شود از طریق این کارگروه پیگیری خواهد شد.

فتح‌اللهی با تاکید بر توجه جدی به زیرساخت‌ها در بخش‌ها، گفت: همه برنامه‌ها باید در جهت تقویت فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی تدوین و اجرایی شود.

بررسی مشکلات فاضلاب شهر کوچصفهان، تعریض و ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی، ضعف شبکه برق روستایی و شهری از جمله دیگر مسائلی بود که در این جلسه و با حضور احمدی و کوچکی‌نژاد نمایندگان شهرستان رشت مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است علاوه بر بازدید از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دیدار فرماندار رشت با امام جمعه کوچصفهان، شرکت در نماز جماعت مسجد جامع کوچصفهان، و ملاقات عمومی فرماندار رشت با مردم این بخش از برنامه های سفر فرماندار به بخش کوچصفهان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار