کد خبر: ۸۷۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 10 July 2020

پیشکسوت پرسپولیس: بعضی حرف‌ها از کرونا هم خطرناک‌تر است

مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید اینکه همه تیم‌ها در لیگ بازی کنند و دو تیم خود را جدا بدانند، جالب نیست و سازمان لیگ باید در این مورد، اقداماتی انجام بدهد.

روزنامه خبر ورزشی نوشت: علیرضا محمد در خصوص حواشی پیرامون برگزاری لیگ گفت: «الان همه تیم‌ها مشغول تمرین و بازی هستند و فقط دو باشگاه می‌گویند ما نمی‌توانیم بازی کنیم. خودشان هم می‌گویند پروتکل‌ها را رعایت نکرده‌اند. البته من واقعاً ناراحتم وقتی می‌شنوم بازیکنان استقلال و فولاد دچار ویروس کرونا شده‌اند، اما وقتی گفته می‌شود در صورت رعایت پروتکل‌ها، وضعیت بهتر خواهد شد، چرا برخی خودشان را فراتر از وزارت بهداشت می‌دانند و توجهی به این مسائل بهداشتی ندارند که امروز به اینجا برسیم؟»

او اضافه کرد: «نکته بعدی که به عقیده من باید هرچه زودتر در فوتبال ایران اصلاح شود، این اظهار نظرهاست. متأسفانه برخی از دوستان طوری حرف می‌زنند که انگار از فوتبال ایران طلب دارند. این حرف‌ها، از کرونا هم خطرناک‌تر است زیرا دو روز دیگر، همه می‌خواهند از این مسائل الگو بگیرند و آن وقت، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. باشگاه باید مراقب سلامتی و رعایت پروتکل توسط بازیکنانش باشد و اگر بازیکنی به این بیماری دچار شد، مراقبت را بیشتر کند و از سوی دیگر، با بازیکنان جایگزین به لیگ برگردد تا نظم بازی‌ها به هم نخورد. باز هم برای بازیکنان استقلال و فولاد دعای خیر می‌کنم و امیدوارم سلامتی‌شان را به دست بیاورند، چون بیماری آن‌ها به خاطر سهل‌انگاری افراد دیگری است.»

محمد در نهایت گفت: «پرسپولیس نه تنها امسال بلکه دو، سه فصل دیگر هم قهرمان می‌شود. باقی تیم‌ها یا باید به اندازه پرسپولیس قوی شوند و یا با قهرمانی‌های ما کنار بیایند!»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار