کد خبر: ۸۷۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 10 July 2020

 

 

لوکا یوویچ گفت که اطمینان دارد بهترین باشگاه ممکن را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده و به رئالی ها وعده درخشش در فصل جدید را داد.

 

اتفاق عجیب روز گذشته در مورد لوکا یوویچ باعث شده تا کاسه صبر سران رئال لبریز شده و قید حفظ او برای فصل بعد را بزنند.

به گزارش منجیل خبر به نقل از پارس فوتبال : 

لوکا یوویچ تابستان سال گذشته و با مبلغ ۶۰ میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت راهی برنابئو شد و هواداران رئال مادرید امیدوار به ظهور یک ستاره گلزن در ترکیب تیم شان بودند، اما فصل برای لوکا یوویچ خوب پیش نرفت و او تنها دو بار موفق به گلزنی شده است.

لوکا یوویچ فصل گذشته در ۴۸ بازی توانست ۲۷ گل برای فرانکفورت به ثمر برساند تا رئالی ها را برای پرداخت ۶۰ میلیون یورو متقاعد کند ولی حداقل فصل اول او اسف بار سپری شده است.

ستاره صرب در ابتدای فصل توانست سه بار در ترکیب ثابت قرار بگیرد. در سوپرکاپ اسپانیا و در غیاب کریم بنزما نیز هر دو بازی را در ترکیب ثابت قرار داشت ولی چیز خاصی از خود نشان نداد.

طبق گزارشات، او به دلیل اخلاق و روحیات سرد خود در رئال نتوانسته با هم تیمی هایش ارتباط خوبی برقرار کند و به نوعی تنهاست. یوویچ ۲۵ بازی برای رئال انجام داده و در ۸ تای شان بازیکن ثابت بود. در ۷۷۰ دقیقه بازی نیز تنها موفق به زدن دو گل شده است اما نارضایتی سران رئال تنها به خاطر عملکرد ضعیف ورزشی او نیست.

لوکا یوویچ در دوران قرنطینه اسپانیا را به مقصد صربستان ترک کرد و در حالی که شهر بلگراد در قرنطینه بود، تصمیم گرفت تولد نامزد خود را در یکی از رستوران های شهر جشن بگیرد. تصاویر او بازتاب گسترده ای پیدا کرد و واکنش مقامات دولتی صربستان را نیز به همراه داشت. هرچند برای یوویچ جریمه مالی در نظر گرفته شد اما حرکت او انتقادات را بیش از گذشته افزایش داد.

سپس خبر مصدومیت یوویچ در قرنطینه منتشر شد و به این ترتیب نتوانست در شروع مجدد لالیگا رئال را همراهی کند. او در بازیقبلی برابر بیلبائو در فهرست رئال حضور داشت ولی روانه میدان نشد.

آخرین حاشیه او به روز گذشته بر می گردد.یوویچ هم اکنون در قرنطینه خانگیی است، زیرا تست کرونای دوستش مثبت اعلام شده و او نیز با این شخص در تماس بوده است. البته لوکا یوویچ دیروز تست داده و نتیجه نیز منفی بوده است، اما برای افزایش ضریب امنیت او فعلا در قرنطینه قرار دارد و ب هین ترتیب قرار نیست در تمرینات رئال مادرید حضور یابد تا بازی با آلاوس را هم از دست بدهد.

اگر یوویچ پس از ملاقات با دوستش با بازیکنان رئال برخورد داشت، کل تیم رئال باید به قرنطینه می رفت که یک فاجعه برای باشگاه مادریدی محسوب می شد به خصوص که چیزی تا فتح لالیگا فاصله ندارد.

همه این عوامل باعث شده تا سران رئال که ابتدا قصد داشتند او را به صورت قرضی راهی تیمی دیگر کنند، حالا برنامه فروش قطعی او را بررسی کنند. در واقع اگر پیشنهادی خوب برای یوویچ برسد، او پس از یک فصل اسف بار برای همیشه رئال را ترک خواهد کرد.

آخرین حاشیه او به روز گذشته بر می گردد لوکا یوویچ  هم اکنون در قرنطینه خانگیی است، زیرا تست کرونای دوستش مثبت اعلام شده و او نیز با این شخص در تماس بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار