کد خبر: ۸۷۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ 10 July 2020
 

تابناک/مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۰ تیرماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیستم تیرماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 


سلام و خسته نباشید در رابطه با افزایش قیمت بسته‌های اینترنت به‌خصوص اپراتور ایرانسل قبلاً هم خدمتتان پیام دادم و متأسفانه هنوز هم علی‌رغم صحبت‌های رئیس سازمان تنظیم مقررات هیچ اتفاقی نیفتاده است و بسته‌ها همچنان گران عرضه می‌شوند لطفاً با جدیت پیگیری بفرمایید این موضوع رو چراکه همگان درگیر این موضوع هستند و این گرانی در این شرایط اقتصادی اصلاً و به هیچ عنوان قابل قبول نیست از طرف دیگر در کنار گرانی اصلاً میزان حجم بسته با قیمت به هیچ عنوان همخوانی ندارد و این بسته‌های اینترنتی که گذاشته‌اند عملاً هیچ کاربردی ندارد لطفاً به‌عنوان یک رسانه تأثیرگذار به رسالت خود عمل بفرمایید تا انشا الله این مشکل هرچه زودتر حل شود.



وقتی در صفحه ویکی‌پدیا خلیج‌فارس را سرچ می‌کنیم و سپس در بخش تغییر زبان، زبان آن را عربی می‌کنیم میزند خلیج عربی.


 

مسکن مهر ورزقان در استان آذربایجان شرقی ۵ سال هست تابستان در گردوخاک و زمستان درگل و لای رفت‌وآمد می‌کنیم.



باز هم ظلمی دیگر از سازمان تأمین اجتماعی به کارگران، این بار کارگرانی که مهروموم‌ها در پشت دار قالی دست، کمر و همه مفاصلشان به مرور فرسوده می‌شود و در ازای این‌همه درد مزد اندکی دریافت می‌کنند، ولی با این حال تحمل می‌کنند، اما دیگر ظلمی که سازمان تأمین اجتماعی در حق آن‌ها مرتکب شده است را نمی‌توانند تاب بیاورند چرا که تا مغز استخوان‌های رنجورشان را می‌سوزاند پس از سال‌ها حق بیمه دادن آن‌ها را مجبور می‌کنند تا به نصف سال‌های حق بیمه شان راضی شوند ماجرا از این قرار است که سازمان تأمین اجتماعی حق بیمه سال‌های پیش از سال ۹۱ آن‌ها را به حساب نمی‌آورد و ادعا می‌کند که، چون حق بیمه کمتر داده‌اند پس باید آن سال‌ها نصف حساب شود به عنوان مثال قالیبافی که از سال ۸۰ حق بیمه داده تا سال ۹۱ برایش ۵ سال محاسبه می‌کنند سؤال اینجاست که چرا اولاً سازمان به فکر این نقیصه نبوده ثانیاً حساب عمر قالیبافان چه می‌شود ثالثاً سود بیمه‌ای که سال‌ها پرداخت کرده‌اند و حالا قرار است نصف شود یعنی از یک‌دوم سال‌های بعد حساب شود کجا می‌رود و ده‌ها سؤال دیگر که این قشر مستضعف منتظر پاسخ آنند و دریغ از مسئولی که جوابگو باشد.



عرض ادب و خسته نباشید بخشی هستم از استان گیلان شهر رشت منطقه ۲ بیستون متأسفانه هیچ ارگانی مسئولیت فاضلاب رو پیگیری نمی‌کنند و ما با این شرایط نردبان گذاشتیم واسه رفت و امدمون شهرداری میندازه گردن آب و فاضلاب آن‌ها هم می‌گویند که شهرداری مجوز بدهد واقعا خسته شدیم از این شرایط حمام داخل حیاطِ حتی حمام نمیشه رفت آلودگی هم ک جای خود دارد.



با سلام، اینجا صف ترانزیت بازرگان، دیشب چادر همه ماشین‌ها را بریدند لطفاً پخش کنید تا درد این رانندگان بدبخت به گوش مسئولین برسه.


 

به نظر می‌آید که پرداخت وام ودیعه اجاره به مالکان، در عمل هیچ باری از روی دوش مستأجر برنمیداره و فقط به نفع مالک خواهد بود، چون به دلیل موقعیت پایین مستأجر، مالک می‌تونه به میزان دلخواه اجاره رو افزایش بدهد و از طرف دیگر وام ودیعه رو هم از بانک دریافت کند و مستأجر هم مجبور به پرداخت کارمزد میشه و حتی متضرر شود. باید این وام در اختیار مستأجر قرار بگیرد، این تنها شیوه‌ای است که راه هر نوع سو استفاده رو مسدود می‌کند.



سکه ۱۱ م دلار ۲۲/۵۰۰ هزار تومان سیمان کیسه‌ای ۳۰ هزار تومان آهن کیلویی ۱۵ هزار تومان. این چه وضعی است.



آزادراه اهواز به بندر امام از جانبازانی که برای درمان به اهواز می‌روند رفت‌وبرگشت با بی احترامی مبلغ ۸هزار تومان پول عوارضی می‌گیرند.



سلام. آلان سه ماه هست که کارکنان درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان پولی که بابت پاداش کرونا وزارت بهداشت در نظر گرفته ندادن. اگر میشه با مسولین یه پیگیری بکنید. اضافه کارشون هم چه پزشک چه پرستار ۷ ماه عقب افتاده. درصورتی که وزارت بهداشت پرداخت کرده است.



لطفاً مالباختگان سیمان البرز را که ۲۰ سال پیش سهام خریداری نموده‌اند، ولی هیچ خبری از کارخانه و سهامشان نیست رو دریابید و این موضوع رو پیگیری فرمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار