کد خبر: ۸۷۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳ 10 July 2020

 

مجموعه تلویزیونی «خوش‌نشین‌ها» به‌کارگردانی سعید آقاخانی، به‌یاد مرحوم سیروس گرجستانی در آی‌فیلم پخش می‌شود.
 

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با پایان یافتن سریال «پژمان»، مجموعه طنز «خوش‌نشین‌ها» از یکشنبه ۲۲ تیر جایگزین آن می‌شود.

خلاصه داستان مجموعه «خوش‌نشین‌ها» از این قرار است: آفاق همراه دانیال پسرش و سارا دخترش از سفر برمی‌گردند. دلهره از زمانی شروع می‌شود که اردشیر همسر آفاق که قرار بوده به‌استقبالشان بیاید، نیامده است. به‌ناچار با تاکسی به خانه می‌روند؛ اما متوجه می‌شوند که اردشیر در آنجا هم نیست. صدری دوستش هم از محل اردشیر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. آرام‌آرام مفقودشدن اردشیر برای خانواده‌اش ماجراهایی می‌‌آفریند که اتفاقات سریال خوش‌نشین‌ها را رقم می‌زند.

حمید لولایی، زنده‌یاد سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین، علی صادقی، مهران رجبی، حدیثه تهرانی، اردشیر کاظمی، محمد کاسبی و .... ازجمله بازیگران این مجموعه طنز بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، سریال «خوش‌نشین‌ها» از یکشنبه، هر شب ساعت ۲۱ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

اما مرجانه گلچین بازیگر نقش مقابل سیروس گرجستانی در واکنش به خبر درگذشت گرجستانی نوشته بود: خیلی متأسفم، چراکه فردی کاربلد و کارآشنا، دلسوز و خوش انرژی را ازدست‌دادیم و جز این هرچه از وصف کمالاتشان بگویم فایده‌ای ندارد.

«خوش‌نشین‌ها» به‌ یاد سیروس گرجستانی روی آنتن می‌رود

 باید در ایام خوش و زمانی که هنرمند زنده است و توان کار دارد و فعالیت می‌کند از او یاد کنیم؛ باید قدر هنرمندان را تا در قید حیات هستند دانست و قدرشناسی این قشر را به زمان مرگ موکول نکنیم. حال من بد است چون رفیق، همکار، دوست و یکی از هنرمندان با ارزش را ازدست‌داده‌ایم؛ از عدم قدرنشناسی نسبت به هنرمندان ناراحتم. باید بیش از این به وضعیت زندگی و معیشت هنرمندان توجه شود؛ موضوعاتی که وجود دارد بازتاب پیدا کند و دردهای این گروه دیده و شنیده شود. باید قدر همدیگر را در این دنیا بدانیم و به یاد هم باشیم و هرگز یاد و خاطره یکدیگر را فراموش نکنیم.

علی اکبر محمودزاده گرجستانی با نام هنری سیروس گرجستانی زاده ۲۵ اسفند سال ۱۳۲۳ در بندر انزلی، فعالیت خود را در عرصه تئاتر از سال ۱۳۴۹ آغاز کرد و در سال ۱۳۵۶ وارد تلوزیون و سینما شد.
فعالیت سینمایی او با فیلم فریاد مجاهد به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۸ آغاز شد و پیش از انقلاب در دو فیلم سینمایی با نام‌های بیست سال انتظار و مأمور دو جانبه بازی کرده بود.
از جمله سریال‌های مطرح این بازیگر می‌توان به همکاری‌اش با رضا عطاران در مجموعه متهم گریخت و همچنین ایفای نقش در سریال‌های زن بابا و گاوصندوق اشاره کرد.

پیکر این هنرمند فقید با تشییع در بهشت زهرا(س) در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار