کد خبر: ۸۷۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 07 July 2020

 

تابناک/به گزارش رشت۲۰ و به نقل از حرف تازه – در بازدید احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر رشت از مجتمع گلدیس مشکلات ساکنین این مجتمع مطرح شد و منتخب اول شورا قول پیگیری موضوعات مطرح شده را داد.

روز یکشنبه و در پی پیگیری های دکتر مهدی احتشامی و همچنین علیرضا جوقه دوست، از کارگردانان فعال شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی به منظور بررسی مشکلات ساکنین مجتمع مسکونی از این مجتمع بازدید کرد.

این مجتمع که در محدوده پل طالشان و نزدیک به دانشگاه آزاد اسلامی رشت واقع است حدود ۱۲۰۰ نفر جمعیت دارد و به گفته برخی ساکنین آن، مدتهاست با مشکلاتی نظیر آب، آسفالت، روشنایی معابر و… مواجه است. این در حالی است که اغلب ساکنین این مجتمع از کارمندان و یا کارگران بازنشسته و از اقشار زحمتکش و کم درآمد شهر رشت هستند که نیاز به توجه و حمایت بیشتر مسئولین دارند

ساکنین مجتمع گلدیس در دیدار چهره به چهره با عضو شورای اسلامی شهر رشت خواستار بهبود وضع آسفالت، ارتقای سطح امنیت مجتمع و همچنین پیگیری مشکلات مربوط به قطع مکرر آب و یا افت فشار آن شدند.

احمد رمضانپور نرگسی پس از شنیدن مشکلات ساکنین این مجتمع قول پیگیری موضوعات را داد و مقرر شد مطالبات به حق مردم شریف مجتمع گلدیس پیگیری شود.

بازدید احمد رمضانپور نرگسی از مجتمع گلدیس بازدید احمد رمضانپور نرگسی از مجتمع گلدیس بازدید احمد رمضانپور نرگسی از مجتمع گلدیس بازدید احمد رمضانپور نرگسی از مجتمع گلدیس

بازدید احمد رمضانپور نرگسی از مجتمع گلدیس رشت

 

بازدید احمد رمضانپور نرگسی از مجتمع گلدیس رشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار