کد خبر: ۸۷۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 07 July 2020

پرسپولیس چند سالی است راه پیروزی را خوب می داند

 تابناک/مدافع پرسپولیس می گوید: ما حرفه ای فکر می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم و با اتفاقات و نتایجی که در بازی های دیگر رقم می خورد، کاری نداریم. با این وجود به هواداران مان قول می دهم چند هفته مانده به پایان بازی های این فصل، پوکر قهرمانی مان را جشن بگیریم.

زاوش محمدی:مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص برد اخیر تیمش در برابر شاهین بوشهر گفت: بازی برابر تیم های پایین جدولی معمولا سخت تر است. ما در این بازی با شرایط ویژه ای روبرو شدیم. بعد از اخراج کمال کامیابی نیا که اوسط نیمه اول اتفاق افتاد، شرایط برای ما سخت تر از قبل شد، با این وجود ما توانستیم با یک یار کمتر نسبت به حریف در نهایت بازی را با پیروزی پشت سربگذاریم که به اعتقاد من این موضوع نشان دهنده شخصیت بالای تیم ماست. 
وی در ادامه در مورد شرایط بازی خاطرنشان کرد: معمولا تیم هایی که برابر پرسپولیس بازی می کنند، بازی بسته و تدافعی را مقابل ما دارند که این موضع باعث می شود کار گلزنی برای ما سخت تر شود ولی خدا شکر پرسپولیس  در  این  چند ساله اخیر نشان داده است که با وجود این گونه مسائل راه بردن و پیروزی را می داند و در این بازی هم  توانستیم به هدف مان برسیم و 3 امتیاز کامل را از این دیدار به دست بیاوریم.
شیری با اشاره به بدشانسی های اخیر پرسپولیس به خاطر طولانی شدن صف مصدومانش تصریح کرد: امیدوارم همه بچه ها خیلی زود با رفع کامل مصدمیت هایشان به تمرینات بازگردند. متاسفانه مصدومیت محمد انصاری سخت تر از بقیه بچه هاست و برای او آرزوی سلامتی دارم و امیدوار هستم که خیلی زود بتواند به جمع ما اضافه شود. دوست دارم به او بگویم که همه تیم و همه هواداران ، پشت او هستند و ان شااله خیلی زود به ما ملحق شود. شرایط سخت است، به خاطر وقفه طولانی که در انجام بازی ها اتفاق افتاد، بروز برخی از مصدومیت ها طبیعی است، به هر حال بچه های ما حرفه ای هستند و با رعایت تمامی نکات لازم مراقب هستند تا بتوانند در بازی های باقی مانده به تیم کمک کنند.


شیری در خصوص بروز برخی حواشی در خصوص بحث کرونا و ماجراهایی که در مورد تست های اخیر بعضی از تیم ها به جریان افتاده است، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: صحبت کردن دوباره در مورد کرونا و وقفه و یا تعطیلی بازی ها بحث تکراری است و صحبت در  مورد این مساله خیلی لوث است. تیم ها و باشگاه ها همه حرفه ای هستند و باید با رعایت پروتکل های اعلام شده از خودشان مراقبت کنند تا از ابتلا به کرونا در امان باشند. مراجعی مثل کمیته پزشکی می تواند  به خوبی اوضاع را تحت کنترل داشته باشد تا خدای ناکرده مشکلی برای هیچ کس پیش نیاید.
شیری در مورد نتایج رقم خورده دیگر رقبای پرسپولیس و در این هفته و زمان احتمالی مسجل شدن پوکر سرخ ها خاطرنشان کرد:  ما حرفه ای فکر می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم و با اتفاقات و نتایجی که در بازی های دیگر رقم می خورد، کاری نداریم. با این وجود به هواداران مان قول می دهم چند هفته مانده به پایان بازی های این فصل، پوکر قهرمانی مان را جشن بگیریم.

با این وجود به هواداران مان قول می دهم چند هفته مانده به پایان بازی های این فصل، پوکر قهرمانی مان را جشن بگیریم.

مدافع راست پرسپولیس در پایان در خصوص بازی آینده تیمش در برابر ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی هم جزو تیم هایی است که  با توجه به فاصله کم امتیازی تیم ها در نیمه پایین جدول، در تلاش است شرایطش را در جدول رده بندی بهبود بدهد و ما برای حریفان مان احترام ویژه ای قائل هستیم و به شرایط شان در جدول کاری نداریم.  ما  برای این که زودتر به قهرمانی برسیم روی 3 امتیاز این بازی حساب ویژه ای باز کرده ایم و امیدوار هستیم دست پر و با امتیازات کامل به تهران بازگردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار