کد خبر: ۸۷۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 06 July 2020
 
تابناک/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، پاسداری از آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند معارفه مکتب سرخ شهیدان است.
 
پاسداری از آرمان‌های شهدا یک وظیفه همگانی است
 
 
به گزارش «ایثار»، عبدالله پاکاری در مراسم گلباران محل ترور شهیدان «علی انصاری» و «علیرضا نورانی»، تنها استاندار شهید کشور و معاون عمران وی در رشت، اظهار کرد: تفکر و اندیشه شهیدان انصاری و نورانی در دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم الگویی ارزشمند برای مسئولان است.
وی افزود: شهیدان در راه انقلاب و حفظ آرمان‌های اسلامی و انقلابی در فضای پرالتهاب انقلاب و دفاع مقدس دست از تمامی امیال دنیوی شستند و جان خود را در این راه فدا کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، پاسداری از آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند معارفه مکتب سرخ شهیدان است.
پاکاری برگزاری محافل و یادواره‌های شهدا را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی شخصیت‌های برجسته برای نسل جوان دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار