کد خبر: ۸۷۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 05 July 2020

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز: چرا باید در شرایط کرونایی بازی کنیم

تابناک/مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: این چه تصمیمی است که سازمان لیگ برای ادامه رقابت‌های فوتبال در شرایط کرونایی گرفته است، مگر دوران برده‌داری است که با بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها اینگونه رفتار می کنند.؟

روح‌الله نجف‌ پور، یکشنبه در آستانه دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک بیان داشت: از آنجا که اعلام شده شماری از بازیکنان تیم علم و ادب تبریز که هفته گذشته در دیدار با آلومینیوم اراک حریف این هفته ما بازی کردند، کرونا داشتند از این رو درخواست کردیم بازی ما به تعویق بیفتد.

وی اضافه کرد: چند بار با فدراسیون مکاتبه کردیم تا بازی ما برابر آلومینیوم به تعویق بیفتد، سرانجام در مکاتبه سوم به ما اعلام کردند که باید بازی کنید.

او ادامه داد: امتیاز دیدار با آلومینیوم برای ما اهمیت ندارد زیرا نه سقوط می‌کنیم و نه صعود اما برای سلامتی بازیکنان تیم درخواست دادیم این دیدار به زمان دیگری موکول شود.

نجف پورافزود: سیزدهم تیرماه ۹۹ از فدراسیون نامه‌ای برای باشگاه ارسال شد که تیم‌ها موظف هستند ظرف ۴۸ ساعت قبل از بازی، جواب آزمایش کرونا بازیکنان و دست‌اندرکاران را به سازمان لیگ اعلام کنند.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: از آنجا که تیم ما فردا (شانزدهم تیرماه ۹۹) بازی دارد چگونه می‌توانیم ۴۸ ساعت قبل از بازی نتیجه آزمایش کرونا را تهیه کنیم؟ با این حال با دانشگاه علوم پزشکی شیراز مکاتبه کردیم که از بازیکنان ما تست بگیرند اما آنها گفتند، جواب آزمایش سه روز بعد آماده می‌شود و نمی‌دانیم چه باید بکنیم.

وی اظهار داشت: امروز (یکشنبه) چندین بار با زهره هراتیان مسوول کلینک پزشکی (ایفمارک) فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم که بگوییم جواب آزمایش بازیکنان ما ۲ روز بعد از بازی آماده می‌شود اما پاسخ ندادند و هم اینک در بالاتکلیفی به سر می‌بریم.

قرارداد کلان تبلیغاتی 

نجف پور تاکید کرد: سازمان لیگ فوتبال، چهار قرارداد میلیاردی و کلان تبلیغاتی بسته‌اند برای همین اصرار دارند که بازی برگزار شود در حالی که تیم ما هنوز از بابت این قراردادهای میلیاردی که حق تیم هاست، هنوز یک ریال هم دریافت نکرده است، بجز چند توپ بی ارزش.

او گفت: ناگزیریم امشب با اتوبوس راهی اراک شویم با اینکه می‌دانیم بازیکنان تیم آلومینیوم اراک در دیدار با علم و ادب تبریز ناقل بیماری کرونا شده‌اند، به نظر می‌رسد جان انسان‌هایی که بازی برگزار می کنند ارزش ندارد.

هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم قشقایی شیراز با ۳۲ امتیار در رده یازدهم قرار دارد.

تیم قشقایی شیراز در هفته بیست و هشتم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان دوشنبه (شانزدهم تیرماه ۹۹) در اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر می‌رود و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم در همین روز و از ساعت ۳۰: ۱۹ در ورزشگاه پارس شیراز میزبان تیم خوشه طلایی ساوه است.

با پایان یافتن هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها، تیم مس رفسنجان با ۵۴ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه هم با ۴۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند. 

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک، ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های سپید رود رشت و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار