کد خبر: ۸۷۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 04 July 2020

 

     

تابناک/نمایشگاه کتاب انتشارات پیام عدالت از 10 تیر به مدت یک ماه در پارک بعث لاهیجان برپا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، نمایشگاه کتاب انتشارات پیام عدالت با ارائه مجموعی از 1300 عنوان کتاب به مدت یک ماه از دهم تیرماه در حاشیه پارک بعثت لاهیجان دایر می باشد.

هادی راعی دهنقی نماینده انتشارات پیام عدالت برای بازدید از این نمایشگاه گفت: بر رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید داریم و در بازه زمانی تعیین شده با رعایت پروتکل(موازین)بهداشتی کرونا، شهروندان لاهیجان را از تخفیفات ویژه خرید کتاب بهره مند سازیم.

تعداد عناوین کتابی که در این نمایشگاه  در معرض دید عموم قرار گرفته است حدود1300 عنوان کتاب با موضوعات متنوع دینی،علمی،سیاسی،اجتماعی،رواشناسی،داستان،کودک و... است که با تخفیف در معرض فروش قرار گرفته است.

علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند به مدت یک ماه جهت تهیه و خرید کتاب های مورد نظرخود از این نمایشگاه واقع در حاشیه پارک بعثت (باغ ملی) بازدید کنند.

دوران شیوع کرونا بهترین زمان برای پر کردن اوقات فراغت با کتاب است . بسیاری از ما کتاب خواندن را تنها به درس و مدرسه و دانشگاه محدود می کنیم، در حالی که کتاب خوانی می تواند یک تفریح خوب و لذت بخش برای کسانی باشد که نمی دانند اوقات فراغت خود را چگونه بگذرانند.

اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان  با هدف ایجاد آرامش روانی  و رفتار فرهنگی با حواشی های اجتماعی شیوع بیماری کرونا  ، تهدید همه گیری این بیماری را فرصتی برای ارائه برنامه های فرهنگی و هنری  با بهره گیری از فضای مجازی نیز فراهم اورده است و اخیرا نیز برنامه هایی را با رعایت کامل موازین بهداشتی برگزار می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار