کد خبر: ۸۷۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 04 July 2020

مربی پیشین چلسی و تاتنهام: طارمی را می‌خواهم!

تابناک/خبرورزشی نوشت: آندره ویلاش بوآش سرمربی المپیک مارسی، تیم دوم فوتبال فرانسه جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را به مدیر ورزشی باشگاه توصیه کرده و او هم نامه‌نگاری رسمی را با باشگاه ریواوه انجام داده است.

با وجود اینکه نشریه رکورد پرتغال از حضور قطعی مهدی طارمی در تیم بنفکیا خبر داده، اما شاید در ماه‌های آینده اتفاقی غیر از این در انتظار مهاجم تیم ملی فوتبال ایران باشد.

روزنامه رکورد دیروز با تیتر درشتی خبر از انتقال مهاجم ایرانی تیم ریوآوه به بنفیکا داد. در این گزارش رکورد همچنین به ماجرای حضور هیلتون لیته دروازه‌بان برزیلی تیم بوآویستا به همراه طارمی به عنوان خریدهای فصل آینده بنفیکالیسبون پرداخته است. براساس این گزارش بنفیکا بعد از بازی با بوآویستا حضور دروازه‌بان برزیلی را در تیمش نهایی کرد و البته تفاهم‌هایی هم برای انتقال مهدی طارمی مهاجم ریوآوه انجام شده است.

گویی روزنامه رکورد پرتغال از مذاکرات پنهانی باشگاه المپیک مارسی برای جذب مهدی طارمی خبر ندارد که از حضور قطعی این بازیکن در تیم بنفیکا خبر می‌دهد. واقعیت این است که ویلاش بوآش سرمربی المپیک مارسی، تیم دوم فوتبال فرانسه جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را به مدیر ورزشی باشگاه توصیه کرده و او هم نامه‌نگاری رسمی را با باشگاه ریواوه انجام داده است. مدیر ورزشی باشگاه ریوآوه این خبر را تأیید و فاش کرده باشگاه فرانسوی برای در اختیار گرفتن مهدی طارمی ۱۴ میلیون یورو پیشنهاد داده است. او خبری در مورد دستمزد پیشنهادی مهدی طارمی در المپیک مارسی منتشر نکرده است.

باشگاه ریوآوه این روزها به طور حتم یکی از خوشحال‌ترین باشگاه‌های پرتغالی است چراکه در بازی‌های اخیر مدام با گل‌های مهدی طارمی امتیاز جمع می‌کند و از سویی همین‌طور پیشنهادهای مالی خوب است که برای خرید این بازیکن ارائه می‌شود و باشگاه و مهدی طارمی باید به یکی از این پیشنهادات پاسخ دهند. باشگاه ریوآوه پیش‌تر گفته بود در مورد فروش طارمی در پایان فصل جمع‌بندی خواهد کرد و در این برهه از زمان تنها چیزی که محرز است فروش مهدی در پایان فصل است.

مهدی طارمی با دو گلی که به براگا زد شمار گل‌های خود را به عدد ۱۳ رساند و اگر این روند را همچنان ادامه دهد بعید نیست به جای مهاجم بنفیکا آقای گل لیگ برتر پرتغال شود. پیش‌تر یک باشگاه چینی برای در اختیار گرفتن طارمی به باشگاه ریوآوه پیشنهاد داده بود که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد قصد بازگشت به فوتبال آسیا را ندارد. باشگاه بنفیکا هم مذاکراتی با باشگاه ریوآوه برای جذب مهدی داشته است. پائولو سوسا سرمربی بوردو فرانسه نیز به طور شخصی با مهدی طارمی صحبت کرده است؛ مربی‌ای که گزینه هدایت تیم بنفیکا و فیورنتینا به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار