کد خبر: ۸۶۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 02 July 2020

خادمان حرم رضوی به دیدار خانواده شهدای سلامت انزلی رفتند

تابناک/خادمان بارگاه حرم امام رضا(ع) با حضور در منزل شهدای سلامت بندرانزلی پرچم بارگاه آن حضرت را به منزل این دو شهید خدمت آوردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ادامه برنامه های سفر خادمان حرم رضوی در بندرانزلی شامگاه چهارشنبه خدام امام رضا(ع) با پرچم بارگاه آن حضرت با حضور در منزل دکتر سیامک دیوشلی و سرپرستار تهمینه ادیبی، شهدای سلامت بندرانزلی با خانواده آنان دیدار و از آنان دلجویی کردند.

در این مراسم معنوی که وجود پرچم بارگاه امام رضا(ع) حال و هوای خاصی به محفل بخشیده بود خدام رضوی ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای بازماندگان این شهدا یاد و خاطره همه شهدای میهن اسلامی را گرامی داشتند.

خادمان حرم رضوی همچنین با حضور در روستاهای لیجارکی، حسن رود و گلشن شهرستان بندرانزلی با خانواده های شهیدان محبی، یگانه، رحمانی مقدم و حسن خواه نیز دیدار و از آنان دلجویی کردند.

دکتر سیامک دیوشلی پزشک متخصص متخصص اطفال و تهمینه ادیبی سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی بودند که در دوران شیوع ویروس کرونا و در جریان خدمت رسانی به مردم به کرونا مبتلا شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همزمان با دهه کرامت و فرا رسیدن ایام میلاد مبارک هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با سفر به بندرانزلی  همراه با پرچم بارگاه ملکوتی آن امام همام، فضای این شهر ساحلی را به شمیم خوش ایمان و توکل عطرآگین کردند.

پس از برگزاری مراسم استقبال از پرچم بارگاه امام رضا(ع) در ناوگان شمال خادمان حرم رضوی به سمت ندامتگاه مرکزی شهر رفته و این پرچم مقدس را به میان زندانیان گرفتار در بند بردند تا علاوه بر ایجاد فضایی روح نواز، گره ای از مشکلات گرفتاران در بند را باز کنند.
حضور در آسایشگاه سالمندان انزلی، دیدار از چهار خانواده شهدای روستایی، برگزاری مراسم استقبال از خادمان رضوی در بقعه متبرکه بی بی حوریه وحرکت کاروان خودرویی بسمت گلزار شهدای شهرستان انزلی، دیدار با دو خانواده شهدای سلامت و برگزاری مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در جوار شهدای گمنام بندرانزلی از برنامه های خادمان بارگاه رضوی در شهرستان بندرانزلی  بود.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غعرب مرکز گیلان واقع شده و منطقه چهارم دریایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه سال ۹۴ به نام مقدس امام رضا(ع) نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار