کد خبر: ۸۶۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 01 July 2020

نبود نظارت کافی بر اجرای پروژه های عمرانی در گیلان

تابناک/نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نبود نظارت کافی بر اجرای پروژه ها در این استان، گفت: مسئولان باید در انتخاب پیمانکاران دقت کنند.

 

آیت الله رسول فلاحتی  در جلسه شورای اداری لاهیجان در مسجد جامع این شهرستان رشد اقتصادی در هر منطقه را منوط به سرمایه گذاری دانست و اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های خوب مردم لاهیجان سرمایه گذاری در خود این شهرستان است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از الطاف الهی است که نصیب هر شخصی نخواهد شد، افزود: مسئولان باید از فرصت خدمتگزاری به مردم نهایت استفاده را ببرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به وجود اختلاف سلیقه‌های سیاسی در جامعه اشاره و با بیان اینکه این اختلاف‌ها نباید در رسیدگی به امور جامعه خللی وارد کند، گفت: رمز موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی وجود رهبری مدیر، مدبر و هوشمند است.

وی در ادامه با بیان اینکه وجود همدلی سبب پیشبرد امور خواهد شد، تصریح کرد: برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام نیز نیازمند همت جمعی و همدلی همه مسئولان هستیم و این موضوع باید به یک فرهنگ در استان تبدیل شود.

آیت الله فلاحتی در ادامه به برخی مشکلات و معضلات استان گیلان اشاره و با بیان اینکه پسماند و زباله مهم‌ترین معضل استان است، گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت در مدیریت پسماند نبود تعامل میان مسئولان است.

وی ضمن گلایه از نبود نظارت دقیق و کافی بر اجرای پروژه‌های عمرانی در استان گیلان، بیان کرد: مسئولان باید در انتخاب پیمانکار برای اجرای پروژه‌های در سطح استان نهایت دقت را داشته باشند و در حین اجرا نیز بر عملکرد پیمانکاران نظارت شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به گرانی قیمت مردم در بازار، افزود: این وضعیت شایسته ملت ایران نیست مسئولان جهاد کشاورزی باید هر چه سریع‌تر به این وضعیت سامان دهند باید فشار به مردم کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار