کد خبر: ۸۶۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 01 July 2020

شناسایی ۱۱ واحد تولیدی غیرفعال در صومعه سرا

تابناک/ رئیس اداره صمت صومعه سرا با اشاره به شناسایی ۱۱ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در این شهرستان، گفت: تلاش می شود تا این واحدها با رفع موانع به چرخه تولید بازگردند.

محمد نیک صفت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به واحدهای تولیدی فعال در شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان صومعه سرا دارای ۲۰۰ واحد صنعتی که از این تعداد ۱۰۰ واحد فعال هستند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ سال «جهش تولید»، افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه سرا تلاش می‌کند تا اقدامات خوبی برای فعالیت بیشتر واحدهای تولید انجام دهد.

رئیس اداره صمت صومعه سرا با بیان اینکه ۱۱ واحد راکد و غیرفعال در حال حاضر در این شهرستان شناسایی شده است، بیان کرد: مشکلات و دغدغه‌های این واحدهای در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان صومعه سرا مطرح و اقدامات لازم برای حل مشکلات آنها برداشته خواهد شد.

نیک صفت در ادامه به افزایش قیمت مرغ در سطح شهرستان صومعه سرا اشاره کرد و افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد تنظیم بازار نرخ این فرآورده ۱۵,۷۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شیوع و تشدید ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: طبق آخرین دستور العمل ستاد مقابله با کرونا شهرستان صومعه سرا تمام واحدهای صنفی در حال فعالیت هستند و در صورت مشاهده وضعیت خطر با دستور ستاد مقابله با کرونا، اقدامات لازم در زمینه پیشگیری از این ویروس توسط تیم‌های مشترک انجام می‌شود.

نیک صفت تصریح کرد: با توجه به دستور العمل ستاد مقابله با کرونا مشاغلی که در زمان بحران کرونا دچار آسیب شده‌اند با ثبت نام در سایت کارا می‌توانند از تسهیلات خوبی بهره مند شوند.

رئیس اداره صمت صومعه سرا به نقش و جایگاه مردم در راستای جلوگیری از تخلفات و سودجویی ها اشاره کرد و ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به ستاد خبری و سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

وی گفت: بازرسی از واحدهای صنفی برای جلوگیری از گران فروشی و تخلفات در سطح شهرستان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار