کد خبر: ۸۶۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 30 June 2020

بازگشایی مراکز آموزش های تخصصی دوره‌های کوتاه‌مدت به صورت حضوری

تابناک/ معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: مراکز آموزش های تخصصی دوره‌های کوتاه‌مدت «حضوری» این معاونت بازگشایی شد.

رهبر هاشمی در گفت وگو با ایسنا از بازگشایی مراکز آموزش تخصصی دوره‌های کوتاه‌مدت معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد و اظهار کرد: در پی بازگشایی بسیاری از صنوف و آموزشگاه‌های علمی، دوره‌های تخصصی کوتاه‌مدت حضوری معاونت آموزشی نیز مجدداً آغاز شد.

وی تصریح کرد: با مجوز وزارت بهداشت و درمان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی دوره‌های آموزشی در مراکز آموزشی کوتاه مدت رشت، انزلی، رودسر، لنگرود و فومن به صورت حضوری از ابتدای تیرماه برگزار می‌شود.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه کسانی که دوره‌های آموزشی را با موفقیت طی کنند گواهینامه معتبر از سوی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان دریافت می‌کنند، افزود: تقویم آموزشی برگزاری این دوره‌ها تدوین و ثبت‌نام آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان این آمادگی را دارد با توجه به شرایط موجود برخی دوره‌های آموزشی را برای سازمانها، نهادها و سایر دستگاه های اجرایی به‌صورت برخط برگزار کند تا فراگیران بتوانند از این آموزش‌ها بهره کافی را ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار