کد خبر: ۸۶۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 29 June 2020
توفیقی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات همواره به سمت پروژه‌های اولویت‌دار هدایت می‌شود گفت: مدیران در معرفی پروژه‌ها و پیگیری اعتبارات تخصیص یافته به سمت پروژه‌های اولویت دار در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «داوود توفیقی» امروز(دوشنبه، ۹ تیر) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: در زمینه کمیته برنامه‌ریزی و کارهای عمرانی تلاش دولت همواره این بوده که با مطالعه و شناسایی درست هر شهرستان و استان، اولویت بندی‌ها را مشخص کند تا بتواند خدمات شایسته‌ای را به مناطق مختلف داشته باشد.

 

معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا افزود: هدف این است که بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی و تحقق برنامه‌های مورد نظر خود گام مثبتی برداریم .

 

وی گفت: علاوه بر اعتبارات ابلاغی به صورت ملی، ادارات کل و از طریق نماینده شهرستان در مجلس به دستگاه‌ها، اعتباراتی نیز از منابع تملک، سه درصد، جزء ۱۴و... نیز به شهرستان ابلاغ می‌شود.

 

توفیقی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات همواره به سمت پروژه‌های اولویت‌دار هدایت می‌شود تصریح کرد: مدیران در معرفی پروژه‌ها و پیگیری اعتبارات تخصیص یافته به سمت پروژه‌های اولویت دار در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

 

معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اگر ادارات کل برای پروژه‌ای تخصیص اعتبار می‌زنند حتما پروژه‌ای باشد که مدنظر شهرستان، فرمانداری و مردم است.

 

وی اولویت‌بندی پروژه‌ها را مهم دانست و اظهار کرد: ضروری است پروژه‌های اعلامی با هماهنگی بخشداران باشد، چرا که بخشداران در ارتباط مستقیم با مردم و در بخش حضور و نسبت به مشکلات و نیازها شناخت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار