کد خبر: ۸۶۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 29 June 2020
تابناک/فجر شهید سپاسی در آغاز دوباره لیگ دسته یک، در دیداری دشوار به مصاف گل‌ریحان البرز می‌رود.
زردپوشان شیرازی  به دنبال کسب پیروزی در دیدار خارج از خانه

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور پس از وقفه‌ای چهار ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا ، از روز سه شنبه دهم تیر ماه از سر گرفته می‌شود و فجر شهید سپاسی شیراز ، ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه میهمان گل‌ریحان البرز است.
زردپوشان شیرازی تا پایان هفته ۲۶ با ۹ پیروزی ، ۱۰ تساوی ، هفت شکست و ۳۷ امتیاز ، در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و شانس کمی برای صعود به لیگ برتر دارند.
گل ریحان البرز هم با ۹ برد ، ۱۳ تساوی ، چهار شکست و ۴۰ امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.
آخرین پیروزی داوود مهابادی و شاگردانش به هفته ۱۷ باز می‌گردد که موفق شدند با ۳ گل، سپیدرود رشت را از پیش‌ رو بردارند و از ۲۱ آذرماه ۹۸
مقابل رقیبان موفق به کسب برد نشدند و همین موضوع نماینده فارس را از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر جا گذاشت.
سعاد وفاپیشه و کمک‌هایش حمیدرضا کنعانی و رامین بابایی، دیدار گل ریحان البرز و فجر شهید سپاسی را قضاوت می کنند.
به گزارش فارس; بازی رفت تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز چهارشنبه هشت آبان ماه برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شهدای قشقایی در اندیشه پیروزی برابر نماینده رشت

تیم فوتبال شهدای قشقایی  شیراز برای انتقام از شکست بازی رفت ، مقابل سپیدرود صف‌آرایی می‌کند.
 در هفته بیست و هفتم رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ، تیم شهدای قشقایی شیراز در مقابل سپیدرود رشت قرار می گیرد .
این دیدار، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه دهم تیر ماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود که نماینده فارس پیش از توقف رقابت‌ها ، ابراهیم طالبی را جایگزین رشید طهماسبی کرد و امیدوار است با سرمربی جدید نتایج بهتری را در ادامه به دست آورد.
شهدای قشقایی تا پایان هفته ۲۶ با کسب هفت برد ، هشت تساوی ، یازده شکست و ۲۹ امتیاز در رده ۱۲ قرار گرفته و برای بهتر کردن جایگاه خود نیاز  به کسب برد، مقابل سپیدرود رشت دارد.
سپیدرود رشت هم که به شدت خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می کند، با هفت پیروزی ، پنج تساوی ، ۱۴ شکست و ۲۶ امتیاز ، در مکان شانزدهم جدول هجده تیمی مسابقات دسته یک فوتبال ایران جای گرفته است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این بازی را به وحید زمانی و کمک‌هایش حمید نادری و بهمن  عبدالهی سپرده است.
بازی رفت تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و سپیدرود رشت در تاریخ هشت آبان ۹۸ ، با نتیجه دو-یک به سود نماینده رشت پایان یافت.
بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور به مانند لیگ برتر به دلیل رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار