کد خبر: ۸۶۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 29 June 2020
حجت‌ الاسلام صفوی با بیان اینکه احترام به مزار امامزادگان احترام به پیامبر اکرم(ص) است، گفت: از مصادیق احترام به ذریه پیامبر(ص)، آبادانی بقاع متبرکه است.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، حجت الاسلام «سید محسن صفوی» امروز( دوشنبه، ۹ تیر) در آیین رونمایی از پروژه آیینه کاری امامزاده عبدالله کلرم فومن اظهار داشت: بقاع متبرکه به عنوان امانتی بین مردم هستند تا مردم به یاد ائمه (ع)بیفتند.

 

امام جمعه فومن مزار امامزادگان را مصداق شعائر الهی دانست و گفت: مردم ولایتمدار و شیعه در این منطقه و همه مناطق گیلان به بقاع متبرکه علاقه وافر دارند و روحشان به این بقاع وابسته است.

 

وی با بیان اینکه مردم گیلان مزار امامزادگان، این امانات الهی را به خوبی نگهداری کردند، اعلام کرد: مردم گیلان در عمل و در میدان ولایت مداری ثابت کردند، قومی نیستند که کفران نعمت کنند.

 

حجت الاسلام صفوی خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه را طبق روایات اسلامی شافیان محشر می‌دانیم.

 

وی اظهار داشت: احترام به ذریه پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) باعث برخورداری از شفاعت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) می شود.

 

امام جمعه فومن اذعان کرد: از مصادیق احترام به ذریه پیامبر(ص) تلاش برای آبادانی بقاع متبرکه است.

 

وی با تاکید بر اینکه احترام به مزار امامزادگان احترام به پیامبر اکرم(ص) است، افزود: از برکات انقلاب است که مردم به سمت معنویت متمایل هستند.

 

حجت الاسلام صفوی به موقعیت ویژه منطقه کلرم اشاره کرد و گفت: این منطقه محل عبور مسافران بسیاری است و رسیدگی به خدمات رفاهی در امامزاده عبدالله(سلام الله علیه) به رونق بیشتر منطقه کمک می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار