کد خبر: ۸۶۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 29 June 2020

مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز : بازی کردن در شرایط کرونایی دشوار است

تابناک/ مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: بازی کردن در شرایطی که شیوع کرونا ادامه دارد، بسیار دشوار است با این حال به ادامه برگزاری رقابت‌ها تمکین می‌کنیم.

رشید طهماسبی، دوشنبه در آستانه دیدار تیمش مقابل سپید رود رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از یک وقفه چهار ماهه، حدود ۲۰ روز است که بازیکنان تیم کار گروهی را آغاز کردند اگرچه پیش از آن به صورت آنلاین تمرینات بازیکنان را زیر نظر داشتیم.

وی اضافه کرد: در حین شروع تمرینات با وجود اینکه بازیکنان مدت‌ها از تمرین گروهی دور بودند سعی کردیم به آنها فشار وارد نکنیم زیرا در اینگونه شرایط اگر رعایت نشود بازیکنان دچار مصدومیت های شدیدی می‌شوند .

طهماسبی، با اشاره به اینکه برای بازی مقابل سپید رود رشت بازیکن مصدوم و محروم مداریم ، بیان داشت: به بازیکنانم گفته‌ام، کاری به شرایط بد تیم حریف در جدول نداشته باشند زیرا آنها در خطر سقوط قرار دارند و در تمام دیدارها به آب و آتش خواهند زد.

بازی بدون تماشاگر جذاب نیست 

مربی تیم قشقایی ادامه داد: بازی بدون تماشاگر اصلا جذابیت ندارد با این حال سعی می‌کنیم با ارائه بازی‌های خوب تماشاگران تیم را در خانه خوشحال کنیم زیرا تیم قشقایی از هواداران زیادی در کشور به ویژه در استان فارس سود می‌برد که جای آنها در ورزشگاه خالی است.

وی گفت: همه تلاش دست‌اندرکاران باشگاه این است که هشت بازی باقی‌مانده را به خوبی برگزار کنیم و سپس برای فصل بعد و در سال ۱۴۰۰ که چشم‌انداز باشگاه صعود به لیگ برتر است با قدرت آغاز کنیم.

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و سپید رود رشت از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) سه‌ شنبه دهم تیرماه از ساعت 30: 19 بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.

هم اینک در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته یک پس از انجام ۲۶ بازی، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و هنوز شانس صعود به لیگ برتر را دارد، تیم قشقایی شیراز نیز با ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول است و تیم سپید رود رشت هم با ۲۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول است و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها، سه‌شنبه دهم تیرماه ۹۹ در کرج به مصاف گل ریحان این شهر خواهد رفت که تیم کرج با ۴۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و همچنان شانس صعود به لیگ برتر را دارد.

تیم مس رفسنجان نیز با ۵۳ امتیاز صدرنشین است و بخت زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، تیم مس کرمان با ۴۶ امتیاز دوم و تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک با ۴۵ امتیاز سوم و چهارم هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های ملوان انزلی و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار