کد خبر: ۸۶۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 29 June 2020

 

شمار مبتلایان به کرونا در ژاپن در ۲۴ ساعت گذشته به بالاترین میزان پس از لغو وضعیت اضطراری در این کشور رسیده است.
 
                                                   افزایش شمار مبتلایان کرونا در ژاپن

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از وزارت بهداشت ژاپن، در این مدت ۹۹ نفر در سراسر کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۶۰ نفر آنها از شهر توکیو هستند این سومین روز متوالی است که در پایتخت ژاپن شمار مبتلایان به بیش از ۵۰ نفر می رسد شمار کل مبتلایان در این شهر به ۶ هزار و ۱۱۴ نفر رسیده است.

بقیه موارد ابتلا به کرونا مربوط به منطقه هوکایدو است ۱۴ نفر از کسانی که در روز گذشته به ویروس مبتلا شده اند بین ۷۰ تا ۸۰ سال دارند.

در کره جنوبی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های این کشور گزارش کرد که شمار مبتلایان در یک روز گذشته به ۴۲ نفر رسیده است که ۳۰ نفر از آنها مبتلایان داخلی هستند.

شمار کل مبتلایان تا کنون به ۱۲ هزار و ۷۵۷ نفر رسیده است و افزایش شمار مبتلایان در پایتخت و حومه و همچنین در میان پیروان یک کلیسا در جنوب غرب کشور کماکان اصلی ترین نگرانی مقام های بهداشتی و پزشکی کشور است.

در پکن کمیسیون بهداشت محلی اعلام کرد که فقط ۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شده اند و شمار کل مبتلایان به ۳۱۸ نفر رسیده است.

از این میان ۵ نفر از منطقه فونگ تای و ۲ نفر در منطقه داشینگ هستند یک ناقل خاموش نیز شناسایی شده است.

اولین مورد ابتلای به کرونا ۷ ماه قبل از شهر ووهان در مرکز چین گزارش شد اکنون شمار کل مبتلایان در سراسر جهان از مرز ۱۰ میلیون نفر فراتر رفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار