کد خبر: ۸۶۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 26 June 2020
 

تابناک/حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه در داخل قوه قضاییه باید با افراد فاسد برخورد شود، گفت: سلامت قوه قضاییه در درجه اول اهمیت است.

نماز جمعه رودبار جنوب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام رئیسی، امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه امیرالمومنین در خطبه متقین ویژگی‌های متقین را بیان می‌کنند، گفت: انسان‌های با تقوا از خدای خود شرم دارند، سخن آن‌ها درست و صحیح ،روش آن‌ها تواضع، لباس آن‌ها میانه روی است، به دنبال علمی هستند که نفع برساند و دنبال شهرت نیستند و چشم خود را بر حرام الهی می‌بندند.

او با بیان اینکه بنا بر سخن رسول خدا (ص) همه چشم‌ها روز قیامت گریانند مگر سه چشم افزود: چشمی که از عظمت خدا بترسد، چشمی که به گناه آلوده نشود و چشمی که در مناجات با خدا گریان باشد.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: اگر بنده‌های خدا گناه و معصیت انجام می‌دهند، هیچ ضرری به خداوند نمی‌رسد؛ بلکه خود انسان است که دچار خسران می‌شود.

او با بیان اینکه شهید بهشتی شهیدی است که زندگی او برای همه ما درس آموز هست، هفته قوه قضاییه ر ابه همه کسانی که در مسیر مبارزه با فساد هستند، تبریک گفت.

امام جمعه موقت رودبار جنوب تصریح کرد: قوه قضائیه مامن مردم است و مردم ما، وقتی دنبال عدالت هستند به قوه‌قضاییه مراجعه می‌کنند.

او با بیان اینکه در داخل قوه قضاییه باید با افراد فاسد برخورد شود، بیان داشت: سلامت قوه قضاییه در درجه اول است؛ بنابراین بازرسی‌ها را هر چه می‌توانید افزایش دهید و این قوه را از درون اصلاح کنید.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: امروز مردم امیدوار شدند و برخورد با مفسدان نور امید را در دل مردم روشن کرده است.

او افزود: ۲۰۰ سال از تاسیس کشور آمریکا می‌گذرد و نقطه‌ای در دنیا نیست که آمریکا در آنجا مرتکب جرم و جنایت نشده باشد و در همه کشور‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم دخالت می‌کند.

امام جمعه موقت رودبار با بیان اینکه دشمنان ما را به تمدید تحریم تسلیحاتی تهدید می‌کنند؛ گفت: آنان می‌دانند ایران با رفع تحریم تسلیحاتی اساس سایر تحریم‌ها را نیز فرو می‌پاشد.

حجت الاسلام رییسی بیان داشت: استکبار به دنبال این است که فریاد اسلام در دنیا خاموش بشود.

او با بیان اینکه نوسانات برق باعث ایجاد مشکل برای وسایل برقی مردم می‌شود، از مسئولین خواست هر چه زودتر نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار