کد خبر: ۸۶۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 26 June 2020

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ جمعه ششم تیر

 

تابناک/در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان،وینه،خوشبختی را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بر‌ اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور در شبانه‌روز گذشته و بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۷۳ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل ۱,۶ درصد افزایش تردد را شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش آزاد‌راه‌های کرج-تهران با ۱۳۴هزار و ۳۴۶ ، قزوین-کرج با ۱۲۹هزار و ۳۰۶ وکرج-قزوین با ۱۲۵ هزار و ۵۰ تردد، بیشترین تردد ثبت‌شده خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

در حال حاضر تردد روان در تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت)جریان دارد ولی ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان،وینه،خوشبختی را شاهد هستیم و ضمناً محورهای شمالی کشور فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۴/۰۶ از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۸ الي ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۴/۰۶ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۴/۰۶ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۷ الي ۲۲ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۴/۰۶ از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در ضمن اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) هم مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به‌صورت دوطرفه است.

شایان‌ذکر است اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و كمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت گرفته است كه هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار